کد خبر: ۴۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۴ - 29 June 2015
: ماموران با دریافت حکم جلب متهم از سوی مراجع قضایی، پس از ساعت ها کار اطلاعاتی و مراقبت های پلیسی، به موعد حضور وی در استان قزوین پی بردند.
 رییس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری فردی که 24 میلیارد و 374 میلیون و 193 هزار ریال از یک شرکت بیمه اختلاس کرده و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ علی حسین حسینی نژاد افزود: در پی شکایت این شرکت بیمه در خصوص مغایرت اسناد و مدارک مالی با موجودی آن، موضوع در دست بررسی قرار گرفت و در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی، مشخص شد که متهم ردیف اول پس از جابجایی مبلغی به واسطه چند حساب بانکی، به یکی از کشورهای همسایه متواری شده است.

وی ادامه داد: پرونده این مجرم تکمیل و به دستگاه قضایی ارسال و سه سال حبس تعزیری برای وی صادر شد.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین اظهار کرد: ماموران با دریافت حکم جلب متهم از سوی مراجع قضایی، پس از ساعت ها کار اطلاعاتی و مراقبت های پلیسی، به موعد حضور وی در استان قزوین پی بردند.

وی اضافه کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قزوین، به محض حضور متهم در قزوین طی یک عملیات ضربتی، متهم را دستگیر و روانه زندان کردند.

سرهنگ حسینی نژاد همچنین از دستگیری چهار سارق و کشف 19 فقره انواع سرقت در قزوین خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده در زمینه سرقت محتویات داخل خودرو، وجه نقد، گوشی همراه و کابل برق دارای سابقه کیفری بوده اند.


* یک کشته و سه مجروح در حادثه رانندگی

رییس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه پژو 405 در آزاد راه قزوین - تهران خبر داد و گفت: این سانحه رانندگی یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ بهرام زینلی اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی راننده در توجه نکردن به جلو هنگام رانندگی اعلام کرده اند.

وی همچنین ادامه داد: ماموران پلیس راه در جاده قدیم قزوین - تهران یک دستگاه خودرو سواری پراید را به علت نداشتن پلاک جلو و نبستن کمربند ایمنی متوقف کردند.

زینلی اضافه کرد: این خودرو در استعلام از وضعیت خلافی دارای 123 فقره تخلف رانندگی و نیز 50 میلیون و 250 هزار ریال خلافی پرداخت نشده بود که برهمین اساس متوقف و روانه پارکینگ شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: