کد خبر: ۴۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۴ - 27 June 2015
بر اساس این گزارش، علاوه بر درخواست سیم‌کارت جایگزین، مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های فوق، درخواست انسداد شماره خود را ارائه و یا برای رفع انسداد اقدام کنند.

ایرانسل با هدف تسهیل فرآیند تعویض سیم‌کارت و ارتقای سیم‌‎کارت معمولی به سیم‌کارت نسل 4(یوسیم) با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهار (4G/LTE) امکان سفارش تلفنی سیم‌کارت جایگزین و نیز پیگیری انسداد و رفع انسداد سیم‌کارت را فراهم کرد.

 با راه‌اندازی این خدمت جدید، مشترکان ایرانسل در شهر تهران که درخواست تعویض سیم‌کارت معمولی خود با سیم‌کارت نسل چهار ایرانسل (یوسیم) را دارند و همچنین مشترکانی که به دلیل مفقود شدن و یا سوختن سیم‌کارت فعلی خود، لازم است سیم‌کارت جایگزین دریافت کنند، می‌توانند از این طریق و با یک تماس تلفنی، سیم‌کارت جدید ایرانسل را در محل مورد نظر در محدوده مناطق 22 گانه شهر تهران و در زمان معین شده دریافت کنند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند در تمامی ساعات و روزهای هفته، از طریق تماس با شماره‌های 7033 و از خطوط ایرانسل و نیز 09377033000 از سایر خطوط درخواست دریافت سیم‌کارت جایگزین را ثبت و یا پیگیری کنند. تحویل سیم‌کارت جایگزین به مشترکان در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه و در ساعت معین شده در بازه زمانی ساعت 8 تا 16 انجام می‌شود.

سیم‌کارت جایگزین یک ساعت پس از تحویل به مشترک فعال می‌شود و هزینه آن برای سیم‌کارت جایگزین نسل چهار 12 هزار و 920 تومان و برای سیم‌کارت جایگزین معمولی 6920 تومان است که به صورت نقدی به پیک تحویل داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر درخواست سیم‌کارت جایگزین، مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های فوق، درخواست انسداد شماره خود را ارائه و یا برای رفع انسداد اقدام کنند.

درخواست سیم‌کارت جایگزین، انسداد و یا رفع انسداد سیم‌کارت تنها با تقاضای مالک سیم‌کارت ثبت و انجام می‌شود و هنگام تحویل سیم‌کارت نیز حضور مالک به همراه اصل کارت ملی (یا شناسنامه جدید حاوی کد ملی) و یک برگ کپی از آن الزامی است.

این سرویس جدید ایرانسل، هم اکنون در تهران بزرگ راه‌اندازی شده و به زودی در سایر مناطق نیز قابل دسترسی خواهد بود.

خرید سیم‌کارت جدید دائمی و یا اعتباری یوسیم ایرانسل از طریق سامانه فروش آنلاین ممکن است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: