کد خبر: ۴۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۴ - 27 June 2015
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از طرح این سازمان برای ایجاد بندر چند منظوره با اعتبار 700 میلیون یورویی سرمایه گذاران خارجی در این منطقه، خبر داد.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: فرزین حقدل با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، گفت: بخش خصوصی خارجی برای ایجاد بندر و اسکله چند منظوره در سواحل بندر سوزای جزیره قشم اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به قرارگرفتن جزیره قشم در محور شمال ـ جنوب و همچنین انتقال خط راه آهن از شمال شرق اروپا به آسیا، گفت: این مزایا شرایط ویژه ای را برای سرمایه گذاری در جزیره قشم از جمله در زمینه ساخت اسکله ، هاب کالا و انتقال آن به کشورهای اروپایی و شمال و جنوب شرق آسیا، فراهم کرده است. 

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم با اشاره به سابقه 500 ساله قشم در حوزه تجارت، صادرات و واردات کالا یادآور شد: شرایط کنونی قشم و استقبال کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف زیرساختی این منطقه می تواند حوزه تجارت قشم را متحول کند. 

وی گفت: ایجاد پنجره واحد خدمات به فعالان اقتصادی در قشم براساس سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در دستور کار قرار گرفته و سرمایه گذاران اعم از داخلی و خارجی در کمترین زمان ممکن با بررسی امور کارشناسانه و دریافت زمین مورد نیاز طرح ها می توانند در این منطقه فعالیت کنند. 

به گفته حقدل، سازمان منطقه آزاد قشم با اطمینان از قدرت مالی، توان انجام کار و زمان اجرای پروژه از سوی سرمایه گذاران، زیرساخت های مورد نیاز فعالان اقتصادی را با هدف حمایت از سرمایه گذاران در اختیار آنان قرار خواهد داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: