کد خبر: ۴۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - 21 June 2015
مدیرعامل بیمه دی از رشد 100 درصدی شرکت در رشته‌های مختلف بیمه خبر داد و گفت: باید ساز و کارها و اقدامات لازم را برای پیشرفت بیشتر طراحی کرده و به اصول هم پاییبند باشیم تا برنامه هایمان محقق شود.
مدیرعامل بیمه حرفه‌ای‌گری و اخلاق مداری، طراحی پروژه بزرگی برای بکارگیری فناوری اطلاعات در شرکت و کنترل‌های داخلی را از جمله مهمترین سیاست‌های بیمه دی در سال جاری اعلام کرد.

سیدمجید بختیاری در همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی با تبیین برنامه‌های راهبردی شرکت در سال جاری اظهار کرد: سال گذشته سند راهبردی شرکت تبیین و به واحدهای سراسر کشور ابلاغ شد اما با توجه به اینکه یکی از مشکلات ما در برنامه‌ریزی کلی‌گویی بود لذا امسال تلاش کردیم اسناد راهبردی را به صورت جزئی تدوین کنیم.

وی ادامه داد: در قالب رهنمودها و جهت‌گیری‌های راهبردی، برنامه‌های عملیاتی نیز تبیین شده است و این برنامه‌ها فقط برای شعب نیست بلکه همکاران ما در ستاد نیز ملزم به اجرای این برنامه‌های عملیاتی هستند بنابراین اگر همکاری و پشتیبانی در ستاد وجود نداشته نباشد برنامه‌های عملیاتی نیز تحقق نمی‌یابند.

وی با تاکید بر اینکه در ستاد باید دگرگونی در نگاه و نگرش داشته باشیم، افزود:  یکی از وظایف اصلی ستاد برنامه‌ریزی برای تبلیغات وسیع و منسجم است. برای این کار نیز پروژه‌ای تعریف شده و در این راستا نیز مشاوران خبره تبلیغاتی به کار گرفته شده‌اند.

بختیاری حضور بیمه دی در افکار عمومی و تبلیغات را یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت عنوان و بر رعایت اصول حرفه‌ای‌گری در برنامه‌ها تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه دی از رشد 100 درصدی شرکت در رشته‌های مختلف بیمه خبر داد و گفت: باید ساز و کارها و اقدامات لازم را برای پیشرفت بیشتر طراحی کرده و به اصول هم پاییبند باشیم تا برنامه هایمان محقق شود.

وی با اشاره به اینکه باید پالایش‌های منطقی و خوب داشته باشیم، اظهار کرد: باید جزئیات در شرکت به درستی بررسی شود. معتقدم باید تک تک بیمه‌نامه‌ها را بررسی کنیم چون ما در بیمه تعهد می‌فروشیم و اگر مشکلی پیش بیاید در برابر این تعهدی که دادیم مسئول هستیم.

بختیاری در بخش دیگری از سخنانش به ارزیابی کارمندان شرکت بر اساس میزان کارایی آنها اشاره کرد و گفت: باید سیستمی وجود داشته باشد تا عملکرد کارکنان بر اساس زحماتی که می کشند ارزیابی شده و بر همین اساس حتی کارانه هم اختصاص یابد.

وی با تاکید بر طراحی پروژه بزرگی برای بحث کاربرد فناوری اطلاعات در شرکت افزود: ما می‌خواهیم در بحث فناوری اطلاعات نگاه مفهومی داشته باشیم و قرار نیست که در این زمینه نگاه تکنیکی محض داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی  بر کنترل‌های داخلی در شرکت تاکید کرد و یادآور شد: اگر کنترل‌های چند لایه در شرکت وجود نداشته باشد به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم. در جلسه شورای عالی بیمه چندین بار از ما سوال شده که برای وصول طلب خودمان از بدهکاران چه کرده‌ایم؟ بنابراین در این زمینه باید دقت لازم را داشته باشیم.

وی در پایان سخنانش گفت: ما از تمامی ایده‌ها و طرح‌هایی که موجب تقویت کارکنان شود استقبال می‌کنیم و شرکت بیمه دی نیز این آمادگی را دارد تا هزینه ما به ازای ایمن کردن سیستم اداری را پرداخت کند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: