کد خبر: ۴۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - 16 June 2015
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: حرکت فعالانه بخش وصول مطالبات معوق، زمینه‌ساز رشد و ارتقای بانک ملی ایران است.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران گفت: حرکت فعالانه بخش وصول مطالبات معوق، زمینه‌ساز رشد و ارتقای بانک ملی ایران است.

جمال دامغانیان در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی پیگیری و عملیات حقوقی وصول مطالبات معوق که به منظور بهبود و تقویت توان اجرایی همکاران مرتبط در مرکز آموزش حسن‌آباد برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پیگیری وصول مطالبات معوق ابراز داشت: اولین مرحله در حرکت موفق در این حوزه، یکسان شدن مفاهیم و نهادینه شدن اقدامات برابر استانداردهای قانونی و تکنیکی وصول مطالبات نزد واحدها می باشد.

 وی با عنوان این که در حوزه مطالبات معوق شرایطی ویژه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، افزود: مسأله مطالبات معوق آن قدر مهم است که می‌تواند با اعمال مدیریت صحیح آینده بانک را مشخص نماید.

 دامغانیان گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران در سال گذشته گام‌های خوبی در بخش وصول مطالبات معوق برداشته شد که این روند در سال جاری نیز بایستی با قدرت ادامه داشته باشد.

به گفته وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه مسائل حقوقی و مطالبات معوق می‌تواند به توانمند سازی نیروهای صف و پالایش ضوابط موجود و در نتیجه ارائه پیشنهاد‌های تازه و توجه خاص به اعتبار سنجی و در صورت لزوم بازنگری بسته مطالبات معوق بانک منجر شود.

در این مراسم محمد علی ایزدی معاون منابع انسانی بانک نیز با اشاره به سیاست جدید آموزشی بانک مبنی بر برگزاری آموزش‌های کاربردی و کارگاهی، به تبیین اثرات مثبت این آموزش‌ها در ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک پرداخت. 

در ادامه روسای ادارات کل پیگیری و وصول مطالبات و آموزش به تشریح اهداف برگزاری این کارگاه پرداختند. گفتنی است اولین کارگاه دو روزه پیگیری و عملیات حقوقی وصول مطالبات معوق با حضور 20 نفر از مسئولان و معاونان شعب بانک برگزار می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: