کد خبر: ۴۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - 13 June 2015
این واحد در راستای تدوین نظام جامع سلامت کارکنان و با تأکید بر ارتقاء سطح سلامت کارکنان بانک دی در چهار بعد معنوی، جسمی، روانی و اجتماعی با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک دی فعالیت خود را آغاز کرد.
 واحد مشاوره "ماهبد" با تأکید بر مشاوره، اطلاع رسانی و هدایت کارکنان با حضور پزشکان، روانشناسان و همچنین متخصصان حوزه مذهبی در بانک دی راه‌اندازی شد.

این واحد در راستای تدوین نظام جامع  سلامت کارکنان و با تأکید بر ارتقاء سطح سلامت کارکنان بانک دی در چهار بعد معنوی، جسمی، روانی و اجتماعی با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک دی فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در مراسم افتتاحیه این واحد اظهار کرد: در سال 93 موفقیت‌های خوبی در حوزه منابع انسانی و توجه به آن به دست آوردیم. باور ما در بانک دی این است که نیروی انسلنی سرمایه اصلی سازمان است که اگر این سرمایه شکوفاتر و بالنده‌تر باشد حتما می‌تواند آثار پر خیری به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بانک در شعار و عمل نشان داده است که نسبت به سلامت و معیشت کارکنان اهتمام دارد، تصریح کرد: ما اکنون در حوزه سلامت از خود همکاران عبور کرده و به خانواده‌ها رسیده‌ایم چرا که معتقدیم خانواده‌ها پشتوانه همکاران هستند و اگر آنها از نشاط مناسب برخوردار نباشند همکار هم دچار آسیب خواهد شد.

در ادامه این مراسم مجتبی حیدری ـ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بانک دی ـ اظهار کرد: طرح ماهبد که از سرواژه کلمات مشاوره، اطلاع‌رسانی، هدایت و بانک دی طراحی شده با حضور پزشکان، روانشناسان و همچنین متخصصان حوزه مذهبی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا و در اولین مرحله از پیاده‌سازی نظام، طرح پایش سلامت کارکنان در دی ماه 1393 در کلیه سطوح بانک اجرایی شد، افزود: بر مبنای این طرح کلیه کارکنان در سطوح سلامت جسمانی و روانی تحت نظارت پزشکان معتمد بانک مورد پایش قرار گرفتند و خروجی آن طی پرونده سلامت به ایشان اطلاع رسانی شد.

حیدری خاطرنشان کرد که در دومین مرحله از پیاده‌سازی نظام سلامت نیز با توجه به خروجی پرونده سلامت، یک واحد مشاوره در تمامی حوزه‌های سلامت احصاء شده که فعلا به صورت تلفنی به همکاران خدمات ارائه می‌کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: