کد خبر: ۴۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - 12 June 2015
سخنگو و معاون اول قوه قضائیه گفت: نمی‎ توان گفت که همه موسسات مالی و اعتباری باید تعطیل شوند یا همه آنها متخلف هستند.
غلامحسین محسنی اژه ای عصر پنج شنبه در پایان سفر کاری خود به گرگان در جمع خبرنگاران افزود: در خصوص ساماندهی موسسات مالی و اعتباری کارگروهی متشکل از نمایندگان بانک مرکزی و سه قوه فعالیت خود را آغاز کرده و در این رابطه گام‎های خوبی برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: موسسات مالی و اعتباری که طبق قانون و مقررات تشکیل شده اند می ‎توانند به کار خود ادامه دهند اما آنهایی که مجوز ندارند باید با آنها برخورد قانونی و تعطیل شوند.

این مقام قضایی در خصوص سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: اینکه ما مرکز واحد و هماهنگ داشته باشیم و با مفاسد مبارزه شود، استقبال می کنیم.

محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: اما در خصوص طرح برخی نمایندگان مجلس، قوه قضائیه دو نظر داشت که اولا این سازمان کارگشا باشد و دوم این که خلاف قانون اساسی نباشد. ما نمی خواهیم کار موازی انجام دهیم.

وی یادآور شد: جلساتی با کارشناسان و مجلسیان برگزار کرده ایم و اگر این مواردی که ما گفتیم رعایت شود، ایجاد این سازمان را می پذیریم.

معاون اول قوه قضائیه که برای معارفه رییس جدید دادگستری کل گلستان به گرگان سفر کرد، همچنین برنامه های کاری دیگری از جمله حضور در جلسه شورای قضایی این استان شمالی کشور داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: