کد خبر: ۴۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - 11 June 2015
سومین جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت‌های شعب پست بانک ایران با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضاء هیأت مدیره، مدیران امور، برخی از رؤسای ادارات ستادی، مسئولان صندوق قرض‌الحسنه، مدیران شعب استان‌‌های خراسان رضوی، کرمان و همدان و رؤسای شعب و دفاترخدمات بانکی منتخب استان‌های مذکور، نوزدهم خردادماه برگزار شد.
حسن‌زاده رئیس هیأت‌‌مدیره و مدیرعامل این بانک ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته بر ارتقاء شاخص‌های لازم جهت کاهش هزینه‌ها و کسب درآمد بیشتر برای تحقق اهداف بانک تأکید کرد.

وی خدمات پست‌بانک‌ایران را با توجه به حضور در مناطق محروم و روستائی کشور امری خداپسندانه همراه با اجر معنوی و مادی دانست و گفت: عرصه رقابت ما حضور در این مناطق است و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات مرتفع شود.

مهندس حسن‌زاده با اشاره به حل ریشه‌ای مشکلات IT، خواستار رفع مشکلات شد و تصریح کرد: منابع خوبی نسبت به سال گذشته جذب شده ولی باید در این زمینه همه تلاش وافری داشته باشند.

وی در ادامه توصیه‌های لازم درخصوص مسائل حقوقی بانک، وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان و ارتقاء انگیزه آنان ارائه کرد.

دکتر فریبرز شعبانیان نائب رئیس هیأت مدیره نیز در این جلسه با تأکید بر رعایت نسبت منابع و مصارف و تلاش بیشتر در این زمینه گفت: برای تحقق اهداف بانک باید بتوانیم در زمینه جذب منابع، خرده‌بانکداری، خدمات ارزی و صدور ضمانت‌نامه اول باشیم.

وی کارکنان پست‌بانک ایران را نیروهای با توان، متخصص و جوان دانست و عنوان کرد: باید تلاش کنیم این بانک به بانک برتر و اول کشور تبدیل شود.

شعبانیان درپایان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته و ارائه راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت عملکرد شعب و دفاتر تصریح کرد: انتظار این است که در سال‌جاری هر استان یک شعبه طلائی داشته و منابع شعب مرکزی نیز درحد شعب طلائی باشد.

دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت مدیره هم در این جلسه ضمن تأکید بر شفافیت ارزیابی‌ها، انتقال تجارب و تبادل‌نظر در اینگونه نشست‌ها گفت: لازم است جلسات ارزیابی عمکلرد استان‌ها به عنوان مصوبه مدنظر قرار گرفته و از این فرصت نهایت استفاده را برای رفع مشکلات و ارائه راهکارهای لازم استفاده نمود.

همچنین رسول زندی مدیرعامل صندوق‌قرض‌الحسنه پست بانک ایران در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این صندوق تصریح کرد: درسال جاری برنامه‌ها و هدف سپرده‌ای را براساس شاخص‌های برای مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهیه کردیم که امیدواریم در این زمینه مدیران و کارکنان همکاری خوبی داشته باشند.

گفتنی است: هریک از مدیران شعب استان‌ها و رؤسای شعب و دفاتر شرکت‌کننده در این جلسه به ارائه دیدگاه‌ها، پیشنهادها، اقدامات و برنامه‌های خود درسال جدید پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: