کد خبر: ۴۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - 08 June 2015
تجربه موسسان این گروه بیمه ای و تلاش آنها آنچنان خیره کننده بود که در سال 1900 گروه آی ان اجی 139 شعبه در سراسر جهان داشت.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(بانک و بیمه)؛ در ادامه معرفی برترین کمپانی های بیمه ای جهان باید سفری به کشور گل "هلند" داشته باشیم. با سفر به آمستردام مستقیما سراغ دفتر مرکزی آی ان جی می رویم. نام آی ان جی را همه به خوبی در صنعت بیمه می شناسند، البته بخشی از این شهرت به خاطر جریمه های سنگینی است که دولت آمریکا متوجه گروه آی ان اجی کرده است.

براساس اتهامات این نهاد مالی از سال 1990 تا 2007 اقدام به جابجایی بیش از 2 میلیارد دلار اعتبار کرده که همه آن به نوعی خلاف قوانین مورد نظر دولت آمریکا بوده است. در نهایت نیز آی ان جی در سال 2012 مجبور به پرداخت 619 میلیون دلار شد تا این ماجرا را خاتمه دهد.

سابقه تاسیس آی ان جی به سال 1845 میلادی باز می گردد. در آن زمان هسته اولیه آی ان جی یک شرکت بسیار کوچک بود که در زمینه ارائه خدمات بیمه آتش سوزی فعالیت داشت. اما تجربه موسسان این گروه بیمه ای و تلاش آنها آنچنان خیره کننده بود که در سال 1900 گروه آی ان اجی 139 شعبه در سراسر جهان داشت. ادغام با یک مجموعه بیمه ای دیگر در سال 1963 موجب توسعه فعالیت های آی ان جی در دهه 70 و 80 میلادی شد.

در حال حاضر آی ان اجی در 40 کشور جهان فعالیت دارد و نیروی کار آن حدود 75 هزار نفر برآورد می شود. براساس اطلاعات متشره از برترین بیمه های جهان در سال 2014، آی ان جی سود خالصی معادل 4.3 میلیارد دلار داشته است و درآمد کل آن نیز برابر با 34.6 میلیارد دلار بوده است.

آی ان جی در کشورهای آُیایی مانند چین، هنگ کنگ، هند، ژاپن، مالزی، کره جنوبی و تایلند حضوری فعال دارد.

ارائه انواع بیمه های شخصی، خانوادگی، تجاری، خودرو و ... در دایره خدمات آی ان جی قرار دارد. انواع بیمه های عمر و بیمه کسب و کار به شدت مورد توجه مسئولان آی ان جی قرار دارد.

دفتر مرکزی آی ان جی در آمستردام، هلند

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: