کد خبر: ۴۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - 07 June 2015
تاریخچه تاسیس این کمپانی بیمه ای قدرتمند به سال 1872 میلادی باز می گردد. این مجموعه فعالیت خود را در ابتدا به عنوان بیمه اتکایی آغاز کرد.
بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(بانک و بیمه)؛ گروه بیمه زوریخ که بیشتر آنرا با تک نام "زوریخ" خطاب می کنند یکی از مهمترین شرکت های بیمه ای در جهان است که دفتر مرکزی آن در شهر زوریخ کشور سوئیس قرار دارد. این کمپانی در واقع بزرگترین فعال حوزه بیمه در سوئیس به شمار می رود. در رده بندی سال 2011 فوربز جهانی 2000 این شرکت رتبه 79 جهانی را به خود اختصاص داد و در رتبه بندی موسسه اینتربرند نیز جایگاه 94 را به خود اختصاص داد.

 زوریخ بالغ بر 60 هزار کارمند در سراسر جهان دارد و خدمات بیمه ای خود را در 170 کشور مختلف ارائه می کند.

تاریخچه تاسیس این کمپانی بیمه ای قدرتمند به سال 1872 میلادی باز می گردد. این مجموعه فعالیت خود را در ابتدا به عنوان بیمه اتکایی آغاز کرد. گفتنی است بیمه اتکایی شرکتی است که شرکت های بیمه دیگر را که خود از ضررهای احتمالی در امان نیستند، بیمه می کند. بنابر قوانین رایج در اکثر کشورها، شرکت های بیمه ملزم به عقد قرارداد با بیمه های اتکایی هستند تا تضمینی بر منافع مشتریان باشد.

در سال 2000 بنابر تصمیم موسسان، هلدینگی تاسیس شد تا زمینه گسترش فعالیت های این کمپانی بیمه ای فراهم شود. در سال 2012 نام مجموعه رسما به گروه بیمه زوریخ تغییر یافت.

براساس اطلاعات سال 2014 شرکت بیمه زوریخ با ارزش بازار 45.4 میلیارد دلار و سود خالص 4 میلیارد دلار در جایگاه دهم، 10 کمپانی برتر بیمه ای جهان قرار داشته است.

گروه بیمه ای زوریخ هم اکنون انواع خدمات بیمه ای از شخصی گرفته تا فعالیت های گسترده صنعتی را تحت پوسش خود دارد. این شرکت توجه خاصی به بسترهای فعالیت در آمریکای لاتین و خاورمیانه دارد.

یکی از مهمترین حوزه های فعالیت بیمه زرویخ در زمینه ارائه خدمات بیمه عمر است. شرکت مذکور تلاش دارد تا با ارائه طرح ها و بسته های خلاقانه در این حوزه فعالیت پررنگی داشته و هر چه بیشتر نسبت به جذب مشتریان تلاش کند.

گفتنی است خدمات بیمه عمر یکی از پرسودترین فعالیت های بیمه ای برای شرکت های فعال در این حوزه در سراسر جهان محسوب می شود.
 
دفتر بیمه زوریخ در مادرید، اسپانیا
بنرهای تبلیغاتی بیمه زوریخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: