کد خبر: ۴۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - 04 June 2015
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی از مناطق سواحل جنوبی دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی، شرقی و زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده، گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود. این وضعیت بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه (15 و 16 خردادماه) در شمال غرب و جنوب شرق کشور نیز رخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: طی دو روز آینده در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های البرز، تهران، قم، مرکزی، شمال اصفهان و سمنان وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. در این مدت در استان‌های واقع در شمال شرق و شرق کشور نیز وزش باد شدید در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی درباره هوای استان تهران گفت: هوای تهران در روز جمعه (15 خردادماه) کمی ابری در بعداز ظهر همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات، رعد و برق و در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بالاترین و پایین‌ترین دمای این روز به‌ترتیب 38 و 28 درجه سانتیگراد خواهد بود.

وظیفه در پایان اظهارکرد: شنبه (16 خردادماه) هوای تهران قسمتی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده و در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی همراه خواهد بود. بالاترین دمای این روز 38 درجه وپایین‌ترین آن 29 درجه خواهد بود. 
برچسب ها: گرد و غبار ، هواشناسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: