کد خبر: ۴۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - 31 May 2015

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(سرگرمی)؛ آیا تا به حال وسایلی که با مواد به درد نخور ساخته شده اند را دیده اید؟ مدت زیادی است که این گونه فعالیت ها رواج پیدا کرده و هر فردی با داشتن کم ترین سطح امکانات اولیه، می تواند دست به نوآوری بزند البته بایستی اندکی هم غریزه ی هنری داشته باشد! بسیاری از این دست ساز ها تبدیل به ابتکاراتی بی بدیل می گردند که قطعا از تماشا و داشتن آن ها لذت خواهید برد. 

حتی کلید ها و سکه های به درد نخور با بهره گیری از ذوق و سلیقه شما قادر خواهند بود به محصولاتی تبدیل شوند که حتی فکرش هم نمی توانید بکنید!

"مایکل" هنرمندی استرالیایی است که دقیقا همین کار را انجام می دهد. وی با استفاده از کلید ها و سکه های کهنه بطری های جالب، چراغ ها و بسیاری مجسمه های فلزی زیبا را خلق کرده است. مایکل می گوید: زمانی که مشغول مرتب کردن قفسه ها و وسایل اتاقم بودم، تعدادی لوله ی مسی کهنه توجه مرا به خودش جلب کرد.

 آن ها را به شکل حلقه هایی بریده و شروع به ساخت کره های فلزی کردم. در ابتدا چندان هم صاف و بدون نقص نبودند اما با تمرین و تکرار کم کم توانستم نبوغم را به کار بگیرم و از آنجایی که تعداد زیادی کلید به درد نخور نگه داشته بودم، به دنبال آن ها گشتم و سعی کردم تا خلاقیتم را پر و بال بدهم. نتیجه ی استفاده از این کلید ها برایم بسیار جالب بود، توانسته بودم وسایلی بسازم که حسی از رضایت را به من القا می کردند.

کاری که مایکل و افراد مانند وی انجام می دهند و تحسین مردم را برمی انگیزد، نه نیاز به مهارت و آموزش های خاص داشته و نه ابزار و امکانات ویژه، تنها خلاقیت می طلبد. پس شما هم می توانید همین قدر هنرمند باشید!





برچسب ها: هنرمند ، خلاقیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: