کد خبر: ۲۲۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۵ تير ۱۴۰۴ - 26 June 2025
در گفتگوي مديرعامل مؤسسه اعتباری ملل با مشتريان شعب تهران عنوان شد:

تاکید بر خدمت‌رسانی بی‌قفه به مشتریان در همه روزهای سال

در این بازدیدها که با هدف ارزیابی میزان آمادگی شعب در شرایط خاص و بررسی کیفیت خدمات‌رسانی انجام شد، مدیرعامل و معاونت امور شعب، با جمعی از مشتریان حاضر در شعب گفتگو کردند و ضمن شنیدن نظرات و دیدگاه‌های آنان، اطمینان دادند که مؤسسه اعتباری ملل در تمامی شرایط، حتی در ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات بانکی و پشتیبانی کامل از نیازهای بانکی مشتریان است.

در روزهایی كه بسياری از سازمان‌ها در حالت نيمه‌تعطيل به سر می‌برند، مديرعامل مؤسسه اعتباری ملل، آقای دكتر جوادی، با همراهی آقای ابهری، معاونت محترم امور شعب و بازاريابی، به‌صورت سرزده از تعدادی از شعب مؤسسه در استان تهران بازديد كردند.

در این بازدیدها که با هدف ارزیابی میزان آمادگی شعب در شرایط خاص و بررسی کیفیت خدمات‌رسانی انجام شد، مدیرعامل و معاونت امور شعب، با جمعی از مشتریان حاضر در شعب گفتگو کردند و ضمن شنیدن نظرات و دیدگاه‌های آنان، اطمینان دادند که مؤسسه اعتباری ملل در تمامی شرایط، حتی در ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات بانکی و پشتیبانی کامل از نیازهای بانکی مشتریان است.


این حرکت صمیمانه و مسئولانه، با استقبال مشتریان مواجه شد و بسیاری از آنان از نزدیکی و در دسترس بودن مدیریت ارشد مؤسسه ابراز رضایت کردند. اقدامی که بی تردید نشانه‌ای از فرهنگ پاسخگویی، تعهد به مشتریان و رویکرد عملیاتی مدیران مؤسسه اعتباری ملل در ارتقای تجربه بانکی مردم است

نظر شما