کد خبر: ۲۲۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 10 May 2025
عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌ و کار بانک سینا:
عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا، روابط‌عمومی را چشم و گوش سازمان و ابزاری کارآمد در اطلاع‌رسانی و ایجاد رضایت در مشتریان دانست.

عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا، روابط‌عمومی را چشم و گوش سازمان و ابزاری کارآمد در اطلاع‌رسانی و ایجاد رضایت در مشتریان دانست.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، اکبر جلیلی، عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا، در همایش رؤسای دوایر روابط‌عمومی و امور مشتریان مناطق، با اشاره به نقش محوری روابط‌عمومی در نظام بانکی تأکید کرد: روابط‌عمومی مهمترین رکن یک بانک است، مشروط بر آنکه مسئولیت‌های خود را به شکل درستی ایفا کند.

جلیلی با اشاره به جایگاه بانک‌ها به عنوان مهمترین نهادهای اقتصادی کشور افزود: تأمین مالی جامعه و توسعه خدمات در بانک‌ها، مستلزم ارتباط مؤثر با تمام ذی‌نفعان است و این رسالت خطیر بر عهده روابط‌عمومی است که باید با برنامه‌ریزی و تلاش هدفمند محقق شود.

جلیلی با تشریح نقش روابط عمومی تاکید کرد: واحد روابط عمومی هم چشم و گوش بانک و هم آینه تمام‌نمای بانک است؛ و باید با برخورد محترمانه، شفافیت و پاسخگویی به دغدغه‌های مشتریان، نقش کلیدی در جلب رضایت آنان ایفا کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک سینا روابط‌عمومی را پل ارتباطی بین بانک و مشتریان دانست که هم صدای بانک باشد و هم پیام‌های مشتریان را به مدیریت برساند.

عضو هیئت مدیره بانک سینا در پایان تاکید کرد: ما از تمام همکاران می‌خواهیم با نگاهی تحلیلی، چالش‌ها و نواقص را همراه با راهکارهای عملیاتی و سازنده ارائه دهند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: