کد خبر: ۲۲۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ - 18 February 2025
اختصاصی بانکداری ایرانی؛
بیمه پاسارگاد به دلیل تلاش زیاد در حوزه مسئولیت اجتماعی موفق به کسب یک افتخار جدیدی در این حوزه اشت و به پاس تلاشی که داشته موفق به کسب تقدیرنامه مهمی شد.

بیمه پاسارگاد به دلیل تلاش زیاد در حوزه مسئولیت اجتماعی موفق به کسب یک افتخار جدیدی در این حوزه اشت و به پاس تلاشی که داشته موفق به کسب تقدیرنامه مهمی شد.

به گزارش بانکداری ایرانی، در کنفرانسی دو روزه که به همت انجمن مدیریت ایران در روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در محل دانشگاه خاتم برگزار شد، بیمه پاسارگاد موفق به کسب تقدیرنامه سه ستاره جایزه مسئولیت‌ اجتماعی مدیریت شد.
برای بررسی و دانستن حقیقت این ماجرا و تلاش بیمه پاسارگاد می‌توان به فعالیت‌های این شرکت در سال جال جاری اشاره کرد که برای یک سال هم لیست طولانی است.

مسئولیت اجتماعی بیانگر فعالیت‌ها و مشارکت‌های داو لبانه و غیرسودده شرکت‌هاست. به همین دلیل تلاش بیشتر شرکت‌ها در این حوزه به معنی توجه مدیران این شرکت برای اهتمام بیشتر برای رفع مشکلات اجتماعی است.
این مشکلات در حوزه فرهنگی، ورزشی، اقتصادی یا انواع دیگری از فعالیت ها که به مجموع‌های از افراد و نه برای خود شرکت سود رسانی داشته است، را شامل می‌شود.

حقیقت این است که یکی از ویژگی های مهم پدیده مسئولیت اجتماعی، ضرورت تجزیه و تحلیل قبل از تصمیم‌گیری‌های مهم است که به منظور افزایش اثرات مثبت تصمیم، پیامدهای اجتماعی یک عملکرد را به دقت مورد بررسی قرار می دهند.

اقدامات بیمه پاسارگاد در حوزه مسسولیت اجتماعی
می‌توان به لیستی از این اقدامات شرکت بیمه پاسارگاد طی 9 ماهه ابتدای امسال اشاره کرد:

- در راستای تکالیف مجمع مبنی برگزارش کمک‌های مستمر و مداوم به مراکز خیریه، در 9 ماهه سال 1403 مبلغ 6،930 میلیون ریال کمک‌های مالی به انجمن اتیسم ایران هزینه شده است.
- اجرای رح بیمه عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی گروهی با توجه به تاکید مراجع دولتی و بیمه مرکزی ج.ا.ایران و نیاز آحاد جامعه به وجود بیمه نامه های برای تأمین دوران بازنشستگی؛
- برنامه‌ریزی و اجرای مستمر کمپین تبلیغاتی رح بیمه عمر و تأمین آتیه تکمیلی بازنشستگی با عنوان "ایام عزت مستدام" به صورت طرح‌های اطلاع رسانی و حضور در پایگاههای اطلاع رسانی، بیلبورد و استرابوردهای سراسری؛
- طراحی و اجرای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح کشور با ط راحی گویا و حرفه ای در راستای اشاعه فرهنگ بیمه در جامعه با محوریت بیمه مجتمع‌های مسکونی و بیمه‌های عمر و تأمین آتیه طرح تکمیلی بازنشستگی؛
- ترویج ارزش های بنیادی خلاق فردی ، سازمانی و اجتماعی از طریق اعلامیه، پوستر، دوره آموزشی، پادکست و ... در شبکه های اجتماعی ؛
- راه‌اندازی پرتال آموزش با هدف اطلاع همکاران و نمایندگان از برنامه‌های آموزشی، مشاهده سوابق و عملکرد در حوزه آموزش، اطلاع‌رسانی در خصو رویدادهای آموزشی بیمه پاسارگاد و همچنین بهره مندی از سامانه‌های یادگیری مجازی،
به صورت یکپارچه در سال 1403 و ارائه فرآیندهای آموزشی از قبیل نیازسنجی، برنامه ریزی،  اطلاع رسانی و ارزیابی در آن؛
- اجرای "آیین زنگ بیمه "در آستانه روز بیمه و به منظور ترویج فرهنگ بیمه در میان دانش آموزان و آینده سازان کشور
با هماهنگی شورای عمومی سندیکای بیمه گران در چهار مدرسه در شهرهای شیراز و تبریز ؛
- صدور بیمه نامه عمر و حادثه برای پزشکان گروه جهادی بقیۀ ا... جهت ارائه خدمات درمانی به منا ق محروم جنوب کشور؛
- بیمه پاسارگاد در راستای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه سلامت اقدام به سرمایه گذاری به میزان20 درصد سهام شـرکت نسیم سلامت پاسارگاد که فعالیت اصلی آن سرمایه گذاری، مدیریت، بهره برداری و ارائه خـدمات مربـوط بـه حـوزه سـلامت است، کرده است.
- تدوین منشور اخلاقی و لزوم پایبندی همکاران و نمایندگان به مقررات آن؛
- همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات رفاهی؛
- اجرای رح بخشودگی جرایم وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث، با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و در راستای گسترش فرهنگ بیمه و در جهت حداقل سازی پیامدهای منفی ناشی از جرائم رانندگی؛
- کوشش برای گسترش بیمه‌های اشخاص، به ویژه بیمه‌های زندگی با هدف افزایش ضریب سلامت جامعه؛
- استفاده از سرمایه انسانی محلی جهت اشتغال در شعب و مناطق؛
- به کارگیری 1،265 نفر سرمایه انسانی و 175 نفر از شرکت خدمات پشتیبان پاسارگاد آریان ، 2،980 نماینده عمومی و 44،599 نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه در راستای سیاست ها و مسئولیت‌های شرکت نسبت به جامعه و افزایش اشتغال؛
- در رابطه با فعالیتهای توسعه‌ای و گسترش ارائه خدمات برابر در سراسر کشور، بیمه پاسارگاد با تأسیس شعبه و فعالیت نمایندگی در سراسر کشور و دورافتاده ترین منا ق توانسته است علاوه بر توسعه اشتغال و بهبود سلامت روحی در آن مناطق ، اطمینان خاطر و خدمات رسانی به بیمه گذاران را در گستره جغرافیایی تضمین کند؛

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: