کد خبر: ۲۲۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - 24 October 2024

بانکداری ایرانی- بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و با حضور معاون برق و انرژی وزیر نیرو آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با مشارکت ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران هم اکنون در حال برگزاری است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در فضایی به وسعت ۴۵ هزار و ۴۰۸ متر مربع برپا شده است که ۲۴ هزار و ۲۹۲ متر مربع به شرکت‌های داخلی و ۱۵۹۶.۵ مترمربع به شرکت کنندگان خارجی اختصاص دارد و شرکت هایی از کشورهای چین، کره، هند، روسیه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، فرانسه و اسپانیا در آن حضور دارند.

بنا بر این گزارش نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از ۳ تا ۶ آبان ماه از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر در سالن های ۵، ۶، ۱۸ ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۳۸A، ۳۸B، ۴۰، ۴۱، ۴۴A، ۴۴B پذیرای حضور علاقمندان است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با توجه به شرکت عباس علی آبادی وزیر نیرو در اجلاس وزاری انرژِی مجمع یک کمربند-یک جاده در کشور چین با حضور همایون حائری - معاون برق و انرژی وزیر نیرو- و مدیران ارشد صنعت برق گشایش یافت.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: