کد خبر: ۲۲۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - 27 September 2024

 بانکداری ایرانی- ایسنا/آذربایجان شرقی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سیاست اصلی وزارت صمت، تفویض حداکثر اختیارات ممکن به بخش غیردولتی است، گفت: در این راستا امروزه بسیاری از فعالیت‌ها و خدمات توسط خانه‌های صنعت انجام می‌شود.

محمدصادق مفتح عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران تبریز برگزار شد، اظهار کرد: تشکل‌ها به عنوان مرکز تجمع فعالان اقتصادی می‌توانند بهترین، صادق‌ترین و موثرترین مشاور مدیران ارشد کشور باشند و تا به امروز کشور از پیشنهادات تشکل‌ها بهره‌های بسیاری برده است که امیدواریم این همکاری تداوم یابد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وزارت صمت آمادگی دارد کارگروه‌های مشترک در سطح ملی و استان‌ها تشکیل یابد و اموری با قابلیت واگذاری به بخش‌های غیردولتی را بررسی کرده و عملی کند.

وی اذعان کرد: آذربایجان شرقی یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های تولید صنعت، معدن و تجارت کشور باید به عنوان پایتخت اقتصادی کشور نام برده شود.

قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت راه‌حل مشکلات فعالان اقتصادی را ایجاد هسته‌های همکاری و همفکری دانست.

وی مطرح کرد: چناچه کار توسط تشکل‌های صنعت انجام شود، حتما از برکات بیشتری در کشور برخوردار می‌شویم که به نفع توسعه صنعتی و کوچک‌کردن بدنه دولت است.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: