کد خبر: ۲۱۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 10 August 2024
بانکداری ایرانی گزارش می دهد؛
بر اساس صورت های مالی خرداد امسال این شرکت 9هزار میلیارد ریال سود طی سه ماه ساخته است که نسبت به سال قبل رشدی 13 درصدی داشته است.

بیمه پاسارگاد یکی از بهترین عملکرد را در بیمه عمر و زندگی دارد که در نهایت سبب سودآوری بالای این رشته برای شرکت بیمه پاسارگاد شده است.

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه پاسارگاد اقدامات زیادی در راستای تحقق فروش بالای بیمه عمر انجام داده است. ساعات آموزشی بالا ، ایجاد ساختارهای مفید و تربیت مدیران توانمند از جمله این اقدامات بوده است.
عملکرد سال 1403 بیمه پاسارگاد نسبت به سال های قبل بسیار بهتر و مطلوب تر بوده است و صورت های مالی سه ماهه شرکت نشان میدهد که این شرکت سودآوری بالایی داشته است.

بر اساس صورت های مالی خرداد امسال این شرکت 9هزار میلیارد ریال سود طی سه ماه ساخته است که نسبت به سال قبل رشدی 13 درصدی داشته است. مهم تر از آن اینکه از حق بیمه تولیدی و ذخایر خود سرمایه گذاری های خوبی داشته که در نهایت درآمدزایی خوبی را با این سرمایه گذاری ها محقق کرده است.

این شرکت در پایان خرداد 1403 اعلام کرده که مبلغ سرمایه گذاری شرکت حدود 275 هزار میلیارد ریال است. برای این میزان از سرمایه گذاری در سه ماهه منتهی به خرداد 1403 حدود 11 هزار میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به سال قبل بالاتر از 24 درصد رشد درآمدزایی داشته است  در حالی که سرمایه گذاری شرکت تنها شش درصد رشد داشت.

حق بیمه تولیدی بیمه پاسارگاد از رقم 20 هزار میلیارد ریال در چهارماهه ابتدای سال 1400 به رقم 56 هزار میلیارد ریال در همین دوره چهارماهه در سال 1403 رسید که رشدی نزدیک به سه برابری طی چهارسال گذشته است.این روند رو به رشد برای بیمه عمر وزندگی هم رخ داده است و این رشته از رقم 11 هزار میلیارد ریال به مبلغ بالای 25 هزار میلیارد ریال رسیده است.

 

تمام برنامه های بیمه پاسارگاد برای داشتن بهترین کارنامه بیمه عمر در صنعت بیمه

با توجه به اینکه این شرکت بیشترین تمرکز خود ا روی بیمه عمر و زندگی گذاشته و این رشته در پورتفوی بیمه پاسارگاد بالای 46 درصد از سهم کل رشته ها را به خود اختصاص می دهد اهمیت دارد.

نسبت خسارت رشته بیمه عمر حدود 24 درصد است که یکی از کمترین های صنعت بیمه است. البته برای همه شرکت های بیمه این رشته کم خسارت است اما رقم 24 درصد یکی از پایین ترین و مناسب ترین رقم است.

سازمان فروش شرکت تعداد 93 شعبه عمومی و اختصاصی فعال در سطح کشور دارد همچنین تعداد شاغلین در 71 شعبه عمومی 22 شعبه اختصاصی حدود 81 نفر هستند و علاوه بر این 3002 نماینده عمومی و تعداد 44 هزار و 257 نماینده فروش بیمه عمر در تهران و شهرستان دارد.

نکته مهمتر دیگر اینکه به منظور آموزش نظری و عملی متقاضیان نمایندگی فروش بیمه های عمر نیز بیش ز 150 نفر ساعت آموزش در سه ماهه اول سال 1403 برگزار شد که برای تحقق مساله افزایش فروش بیمه عمر شرکت بوده است.

در کنار این اقدامات به منظور ساماندهی و آموزش امور مربوط به نمایندگان فروش بیمه های عمر اقدام به ایجاد تشکیلاتی تحت عنوان سازمان فروش بیمه های عمر و تامین آتیه کرده که در سال 1398 اقدامات لازم برای جهت انطباق ساختار سازمان مذکو ر با مفاد ایین نامه شماره 96 مصوب شورای عالی بیمه انجام داده که در و پایان سه ماهه اول سال 1403 تعداد 38 مدیر ارشد ، 137 معاون مدیر ارشد، 532 مدیر توسعه و 3284 مدیر فروش در این سازمان مشغول به فعالیت شدند و تاثیر زیادی بر عملکرد فروش بیمه عمر شرکت در بلند مدت خواهد گذاشت.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: