کد خبر: ۲۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 14 July 2024
بررسی مسئولیت اجتماعی بانک صادرات
هشت محصول نوین بانک صادرات ایران برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قالب «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» در اختیار مدیران، معلمان و کارکنان مدارس، دانش‌آموزان و اولیاء قرار می‌گیرد.

سازمان‌ها، نهاد‌ها و بنگاه‌هایی تجاری دولتی و غیر دولتی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود خط مشی یا منشوری را تعریف کرده‌اند. برخی از این مراکز، سیاست‌های کاری و سازمانی خود را بر اساس این خط مشی انتخاب و اجرا می کنند.بانک ها هم در این فضا دستان پرقدرتی دارند و در سال های گذشته نشان داده اند که در مسئولیت اجتماعی اقدامات مفیدی انجام داده اند.

به گزارش بانکداری ایرانی، بانک صادرات یکی از شرکت های مطرح در مسئولیت اجتماعی است. این بانک در سال های گذشته برای افراد زیادی از وابستگان به کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی اقدامات بزرگی انجام داده و برای بسیاری از انها اشتغال ایجاد کرد.این بانک بزرگ بورسی این رویه را در سال گذشته و امسال هم انجام داده است.


طی روزهای اخیر خبری از بانک منتشر شده که نشان می دهد این بانک با هدف تداوم مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک به بهبود و ارتقای سطح کیفی آموزش و پاسخ‌گویی به نیاز دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها و همچنین تسهیل جریان نقدینگی و تأمین مالی مدارس، در جدیدترین اقدامات، «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» را با استفاده از ظرفیت هشت محصول از جمله «چکنو»، «سنای کسب و کار»، «سنای 2»، «سپاس سپهر»، «خرید دین با شرایط ویژه»، «بسته حقوق و مزایای معلمان و کارکنان»، «تسهیلات ویژه مدیران مدارس» و «سپهر دانش»، ارائه کرد. بر اساس این اقدام، هشت محصول نوین بانک صادرات ایران برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قالب «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» در اختیار مدیران، معلمان و کارکنان مدارس، دانش‌آموزان و اولیاء قرار می‌گیرد.


هشت محصول نوین بانک صادرات ایران برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قالب «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» در اختیار مدیران، معلمان و کارکنان مدارس، دانش‌آموزان و اولیاء قرار می‌گیرد.


همین اقدامات پارسال هم با قدرت فراوان دنبال شد. بر اساس مصوبات مجمع عمومی صاحبان سهام در سال ،1401 سال گذشته مبلغ 500 میلیارد ریال بابت مسئولیت های اجتماعی بانک در نظر گرفته شد که به شرح زیر هزینه شد.

 

یکی از بزرگترین بانکها در حوزه مسئولیت اجتماعی

 

علاوه بر این بانک صاردات در حوزه محیط زیست هم اقدامات بزرگی انجام داده که در راستای مسئولیت اجتماعی است. این اقدامات عبارت از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت توزیع برق استان تهران جهت مدیریت مصرف برق در سال 1403 ، انعقاد قرارداد مشاوره خرید مولد برق اضطراری جهت فول اضطرار کردن ساختمان برج سپهر، اورهال و تعمیرات اساسی دیزل ژنراتورهای موجود جهت بهره گیری در زمان قطعی برق و همکاری با شرکت توزیع برق، افزایش یک دستگاه دیزل ژنراتور با توان تولیدی 500 kva در ساختمان برج سپهر ، افزایش یک دستگاه دیزل ژنراتور با توان تولیدی 500kva در ساختمان جمهوری، بروزرسانی و کاهش روشنایی طبقات و مدیریت مصرف برق سیستم های سرمایشی با تغییر ساعت بهره گیری از آنها بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: