کد خبر: ۲۱۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 07 July 2024
اختصاصی بانکداری ایرانی ؛
تقریبا تمام مدیران دولتی و غیر دولتی به این نکته اذعان دارند که بیمه آسیا جایگاه خاصی در صنعت بیمه ایران دارد.

بیمه آسیا یکی از قدیمی ترین شرکت بیمه گری ایرانی است که همواره یکی از مهمترین نقش ها را در این صنعت داشته است و همیشه در رتبه های اول تا سوم این صنعت بوده و سهم بازار بالایی را در اختیار داشته است .بر همین اساس همواره از نگاه مدیران دولتی و غیردولتی و مشتریان و شهروندان یک شرکت خوشنام بوده است.

به گزارش بانکداری ایرانی، تقریبا تمام مدیران دولتی و غیر دولتی به این نکته اذعان دارند که بیمه آسیا جایگاه خاصی در صنعت بیمه ایران دارد.

از نظر مشتریان هم این شرکت خوشنام است و از میزان فروش و اعتمادی که مشتریان به این شرکت دارند می توان گفت که شرکتی خوشنام است.

به گفته مدیرعامل شرکت، حق بیمه تولیدی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲ به رقم ۲۹۴.۳۲۶.۶۴۳ میلیون ریال رسید که در مقایسه با حق بیمه تولیدی ۱۹۴.۷۲۸.۳۲۷ میلیون ریالی سال ۱۴۰۱ رشدی ۵۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. همین رویه در سال 1403 هم ادامه داشته و شرکت در سه ماهه منتهی به 31 خرداد 77هزار میلیارد ریال فروش حق بیمه داشت در حالی که در خرداد 1402 تنها 50 هزار میلیارد ریال حق بیمه فروخته بود.

از طرف دیگر عملکرد شرکت در نگاه سازمان‌های رتبه بندی ایران هم یکی از برترهاست.بر همین اساس ، در بهمن 1402 بیمه اسیا در سال گذشته، بنابر اعلام مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر سازمان مدیریت صنعتی (IMI ۱۰۰) بیمه آسیا در بیست و ششمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران و در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن ۳۳ شاخص از جمله فروش، نقدینگی، ارزش افزوده، بهره وری، ارزش و بازده بازار، دارایی و نیروی انسانی، رتبه اول شرکت‌های بیمه خصوصی گروه موسسات بیمه‌ای شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد و درمیان یکصد شرکت برتر ایران، جایگاه ۵۲ را به خود اختصاص داد.

از سوی دیگر، مشاور وزیر اقتصاد هم در همایشی به توانمندی‌ها و افتخارات شرکت بیمه آسیا و دارا بودن تیم مدیریتی منسجم و مدیرعامل پرتلاش اشاره کرده و گفته بیمه آسیا یکی از موفقترین شرکت در حوزه مدیریتی است.

سازمان امور مالیاتی هم به عنوان سازمانی مهم در حوزه مالی هم به بیمه آسیا با نگاه خاصی نگریسته و این شرکت را برخوردار از توانمندی بالای مالی و نیروی انسانی حرفه ای سبب شده است. مدیر این سازمان گفته پرداخت به موقع، شفاف و فنی خسارت ها، از ویژگی های مهم این شرکت در ارائه خدمات به دستگاه ها و سازمان های بزرگ باشد.

این نوع نگاه مدیران دولتی و بخش خصوصی نشان از آن دارد که چهره بیمه آسیا در بیرون از این شرکت مثبت بوده و یکی از شرکت های محبوب و قوی است که می توان به ان اعتماد کرد.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: