کد خبر: ۲۱۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۴ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 15 June 2024
امیرحسین معصومیان مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه سینا در خصوص اهداف جشنواره گفت: مهمترین هدف ما از برگزاری این جشنواره، توسعه و تقویت خرده‌‍فروشی و رشد فرهنگ خرید بیمه‌های آتش سوزی مسکونی در جامعه است.

جشنواره فروش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی بیمه سینا از شنبه ۲۶ خردادماه به مدت یک ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ امیرحسین معصومیان مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه سینا در خصوص اهداف جشنواره گفت: مهمترین هدف ما از برگزاری این جشنواره، توسعه و تقویت خرده‌‍فروشی و رشد فرهنگ خرید بیمه‌های آتش سوزی مسکونی در جامعه است.

به گفته‌ی وی با توجه به تعداد بالای حوادث طبیعی مثل سیل، زلزله و طوفان و حوادث غیرطبیعی مانند آتش‌سوزی در کشور برخورداری از این بیمه برای همه اقشار ضروری است، بر همین اساس در این جشنواره تمرکز خود را بر بیمه منازل مسکونی قرار دادیم تا از این طریق ضمن حفظ سرمایه و دارایی بیمه‌گذاران به آشنایی هرچه بیشتر افراد با پوششهای متنوع این بیمه‌نامه‌ها کمک کنیم.

وی افزود: در این جشنواره شرایط ویژه‌ای برای خرید بیمه‌نامه لحاظ شده تا اقشار مختلف جامعه با سلیقه‌های متفاوت بتوانند با پرداخت حق بیمه‌ی مناسب پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل خود را دریافت کنند.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه سینا در خصوص نحوه خرید در جشنواره بیان داشت: مشتریان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها و شبکه فروش بیمه سینا در سراسر کشور یا از طریق پورتال رسمی بیمه سینا به نشانی online.sinainsurance.com ، نسبت به خرید این بیمه‌نامه اقدام نمایند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: