کد خبر: ۲۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - 22 March 2024

بانکداری ایرانی -مدیرکل دفتر هوشمندسازی و داده‌کاوی راه‌آهن گفت: همه بلیت‌ها در ساعت نخست از طریق وب‌سایت‌ها ارائه شود و پس از گذشت چند ساعت آژانس‌ها وارد شده و بلیت‌های باقی‌مانده را توزیع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سعید حسن‌زاده» افزود: شرکت راه‌آهن فروش بلیت قطارهای مسافری را به صورت پیش‌فروش انجام می‌دهد و بخشی که باقی می‌ماند به‌تدریج به مردم فروخته می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر حدود ۲ هزار آژانس مسافری ریلی و ۲۵ سایت اینترنتی به صورت وب سرویس، بلیت‌ها را به مردم عرضه می‌کنند.

حسن زاده اظهار داشت: به طور کلی در ایام اوج سفرها، برای گرفتن بلیت آژانس‌ها از وب‌سایت‌ها جلوتر هستند و طبیعی است شخصی که از طریق وب‌سایت اقدام می‌کند از آژانس عقب می‌ماند.

وی یادآور شد: برای سامان دادن به این موضوع و رعایت عدالت، راه‌آهن تصمیمی اتخاذ کرد که همه بلیت‌ها در ساعت نخست از طریق وب‌سایت‌ها ارائه شود و پس از گذشت چند ساعت آژانس‌ها وارد شده و بلیت‌های باقی‌مانده را توزیع کنند.

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و داده‌کاوی راه‌آهن خاطرنشان‌کرد: هر چند در دقایق اولیه بلیت مسیرهای پرتقاضا به فروش رفت، اما تجربه بسیار خوبی هم از نظر فنی و هم از نظر رعایت عدالت در فروش بلیت، در اندازه توان شرکت راه‌آهن بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: