کد خبر: ۲۱۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - 02 February 2024

 بانکداری ایرانی -پیشکسوت فوتبال معتقد است: در بازی ایران برابر سوریه اشکالات زیادی در نوع بازی تیم ملی وجود داشت اما مثل همیشه بیرانوند ناجی ایران در این بازی بود.

حمید درخشان در گفت و گو با ایسنا، درباره بازی ایران برابر سوریه در مرحله حذفی جام ملت های آسیا اظهار کرد: این بازی نشان داد که خیلی تیم هماهنگی نبودیم، کارایی خوبی نداشتیم و اشکالات زیادی در نوع بازی تیم ملی وجود داشت که البته مثل همیشه بیرانوند ناجی بود و توانست تیم ملی را نجات دهد.

وی افزود: بازی قابل قبولی نبود و ما می توانستیم خیلی بهتر از این ها بازی کنیم، بازی کردن شرایط خاص خود را دارد، ما بازیکنان خوبی داریم اما نمی توانیم از داشته های خود به خوبی استفاده کنیم چون برنامه نداریم. البته ابتکار عمل بازیکنان همیشه به موفقیت تیم کمک کرده، اگر به تمام تیم های حاضر در جام ملت ها نگاه کنیم می بینیم که همه با برنامه بازی می کردند و شاهد شگفتی های زیادی در این جام بودیم و نشان دادند که برای هر بازی یک برنامه داشتند.

وی با بیان این که کار سختی برابر ژاپن خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم مقابل این تیم نیز با همین بازیکنان خلاق عبور کنیم. گرفتاری ما همیشه بحث تاکتیکی و تیمی بوده است. همیشه از نظر فردی بهترین ها را داشتیم اما چون برنامه نداریم در جایی گرفتار می شویم با این وجود امیدوارم برابر ژاپن بازی با برنامه و کیفیتی انجام دهیم.

درخشان در پاسخ به این پرسش که نبود مهدی طارمی در بازی برابر ژاپن چقدر تیم ملی را دچار چالش می کند، افزود: نبود وی برای تیم خلاء ایجاد می کند و قدرت خط جلو را تضعیف خواهد کرد، اما به هر صورت هر فردی که جایگزین او می شود باید تلاش کند تا جای او را پر کند.

وی گفت: وقتی تیمی برنامه ای نداشته باشد گرفتار می شود. ما بازیکنان خوبی داریم که همیشه خلاقیت آن ها ما را نجات داده است. وقتی می بریم تمام عیب ها پوشیده می شود اما الان متوجه می شویم که چقدر ایراد داریم و چرا یک تیم نمی تواند هماهنگی و نظم داشته باشد. همه این ها به تمرینات گذشته و برنامه ریزی که در تمرینات می توانستیم داشته باشیم، بر می گردد. برای نتیجه گرفتن ابتدا باید چیزی را بکارید تا برداشت خوبی از آن داشته باشیم. وقتی انجام ندادیم چه انتظاری می توانیم داشته باشیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. همیشه ستاره های فوتبالمان به کمک تیم ملی می آیند و این بار نیز تجربه بیرانوند سبب پیروزی تیم برابر سوریه شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: