کد خبر: ۲۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - 21 November 2023
محمدرضا مباشرفر، مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت بازرگانی مبناکارت آریا این محصول را راهکاری برای رفع مشکلات مربوط به فرایندهای دستی در ثبت و استعلام چک‌ها عنوان کرد.

در اولین روز دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، شرکت بازرگانی مبناکارت آریا در نشستی از محصول جدید خود با عنوان «راهکار هوشمند چابک چک» رونمایی کرد.

 اولین روز از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

سالن شیخ بهایی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما میزبان شرکت بازرگانی مبناکارت آریا برای ارائه و معرفی محصول جدید خود با عنوان چابک‌چک بود.

محمدرضا مباشرفر، مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت بازرگانی مبناکارت آریا این محصول را راهکاری برای رفع مشکلات مربوط به فرایندهای دستی در ثبت و استعلام چک‌ها عنوان کرد.


مباشرفر تعداد زیاد چک‌هایی را که از سمت کسب‌وکارهای چک‌محور سمت بانک‌ها می‌رود، مسئله اصلی ارائه محصول جدید مبناکارت آریا عنوان کرد و گفت: «مشکلات مربوط به ثبت اطلاعات چک و استعلام آن دیگر از مشکلاتی است که تعدد چک‌ها ایجاد می‌کند.»

او ادامه داد: «٣٠ تا ۴٠ درصد از چک‌ها به دلیل مشکلات مربوط به ناخوانایی کیوآرکدهای چک‌ها، شماره صیادی و کد شعبه، سری و سریال چک و امضای نامتعارف مخدوش و دارای مشکلاتی هستند.»

مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت بازرگانی مبناکارت آریا در ادامه به توضیح راهکار حل این مشکلات پرداخت و گفت: «با استفاده از محصول چابک‌چک مبناکارت آریا که راهکار جامعی برای مشکلات چک است نیازی به انجام هیچ فرآیند دستی برای ثبت و استعلام چک‌ها نیست.»

طبق توضیحات مباشرفر سخت‌افزار Glory FB30، نرم‌افزار ثبت اطلاعات در نرم‌افزار شعبه و نویسه‌خوان که مخصوص استخراج اطلاعات از برگه چک بانکی است بخشی از اجزای محصول جدید مبناکارت آریا هستند.

به گفته او، نوآوری، افزایش سرعت و دقت با حفظ فرآیند‌های دستی و افزایش سطح اطمینان به نویسه‌خوان با استفاده از هوش مصنوعی و جذب منابع مالی از اهم افق‌‌های کسب‌وکار مبناکارت آریا برای ارائه محصول چابک‌چک به بازار است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: