کد خبر: ۲۱۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - 15 November 2023
تور آموزشی شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای شبکه فروش، عبدالرسول عطایی معاون اجرایی مدیرعامل، شیما آرا معاون فنی بیمه های زندگی، غزاله فخارزاده مدیر بیمه های زندگی، کامران کیانی مدیر فروش و پویا رسولی مدیر بازاریابی شرکت در شهرستان نوشهر برگزار شد.

 تور آموزشی شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای شبکه فروش، عبدالرسول عطایی معاون اجرایی مدیرعامل، شیما آرا معاون فنی بیمه های زندگی، غزاله فخارزاده مدیر بیمه های زندگی، کامران کیانی مدیر فروش و پویا رسولی مدیر بازاریابی شرکت در شهرستان نوشهر برگزار شد.

 در روز نخست این رویداد پنج روزه که جمعی از اساتید فعال در رشته های مدیریت رفتار سازمانی، منابع انسانی، بازاریابی و فروش حضور داشتند، «نیما کیمیایی» از اساتید رشته مدیریت کسب و کار با تاکید بر این که رعایت اصول مذاکره، از ابتدایی ترین الزامات و اصول بازاریابی است، گفت: امروزه «مذاکره هیپنوتیزمی» در توسعه کسب و کارها به ویژه در کسب و کار شبکه فروش بیمه بسیار اهمیت دارد، به گونه ای که از آن به عنوان پیشرفته ترین شیوه اثرگذاری بر مشتریان یاد می کند.

محتشمی از دیگر اساتید حاضر در این دوره نیز با محوریت «روانشناسی رهبری»، موارد با اهمیتی را پیرامون ویژگی رهبران سازمان‌ها و نیز ایجاد محرک های روانی و رفتاری بر اعضای شبکه فروش بیان کرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: