کد خبر: ۲۱۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 02 December 2023
با توجه به اهمیت وفادارسازی و نگهداشت بیمه گزاران در شرکت بیمه سامان مدیریت امور مشتریان اقدام به ایجاد اداره باشگاه مشتریان کرده است.

با توجه به اهمیت وفادارسازی و نگهداشت بیمه گزاران در شرکت بیمه سامان مدیریت امور مشتریان اقدام به ایجاد اداره باشگاه مشتریان کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان ، در مرحله اول جهت طبقه بندی بیمه گزاران دستورالعملی تهیه شد که با توجه به نکات مختلف از نظر اصول تخصصی و فنی در صنعت بیمه توجه به مواردی مانند نوع بیمه نامه خریداری شده، خوش حسابی بیمه گزار ، تعدد خرید و همچنین امتیاز وفاداری برای هر بیمه گزار در رشته های مختلف در نظر گرفته شد.

با توجه به اینکه بیمه گزاران عمر همراه چندین ساله شرکت های بیمه ای بوده باید برای آنها شرایط دیگری در نظر گرفته می شد که این موضوع برای بیمه گزاران عمر در باشگاه بیمه سامان مد نظر قرار گرفت. این امتیازات مانند تعدد پوشش بیمه نامه ها ، میزان سرمایه فوت اولیه ، افزایش سرمایه فوت در سالهای بعدی و ..... به عنوان ملاک امتیاز دهی است.

با توجه به امتیاز بدست آمده هر بیمه گزار طبقه بندی شد و در طبقات امید تا vip (5 طبقه ) قرار داده شد.

در مرحله بعدی امتیاز آنها به صورت نقدی در کیف پول هر بیمه گزار در سایت باشگاه مشتریان نمایش داده شده و هر بیمه گزار با مراجعه به صفحه خود در باشگاه مشتریان بیمه سامان اقدام به خرج امتیازات خود کرده و همچنین در جشنواره هایی که برای آنها در نظر گرفته می شود شرکت می کنند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: