کد خبر: ۲۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - 30 September 2023
مدیرعامل بانک مسکن:
مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه قرارداد تسهیلاتی ۲۸۶ هزار و ۷۱۵ واحد به میزان ۱۰۱ هزار و ۲۰۱ میلیارد تومان به امضا رسیده است، از پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان خبر داد.

 بانکداری ایرانی- مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه قرارداد تسهیلاتی ۲۸۶ هزار و ۷۱۵ واحد به میزان ۱۰۱ هزار و ۲۰۱ میلیارد تومان به امضا رسیده است، از پرداخت بیش از ۹۱ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «عباس حسینی» روند ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن، میزان آورده و مشارکت متقاضیان و پرداخت تسهیلات به سازندگان را توضیح داد و گفت: از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون یک میلیون و ۷۶ هزار و ۹۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن، تعداد واحدهایی که قراردادهای تسهیلاتی آنها منعقد شده، به ۲۸۶ هزار و ۷۱۵ واحد و به میزان ۱۰۱ هزار و ۲۰۱ میلیارد تومان رسیده است.

حسینی گفت: از مجموع تسهیلات پرداخت شده و همچنین آورده متقاضیان که در حساب آنها موجود است در مجموع ۹۱ هزار و ۴۳۲ میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده که ۵۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان از این مبلغ از محل تسهیلات و ۳۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: