کد خبر: ۲۱۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 26 June 2023
جزئیات برگزاری آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران اعلام شد.

بانکداری ایرانی- جزئیات برگزاری آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس توسط معاونت آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی در روزهای پایانی تیرماه سال جاری یعنی پنج شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲ در دانشکده‌های پزشکی، داروسازی و ساختمان اداری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

آزمون راس ساعت ۹:۰۰ صبح در سالن شهدا و کلاس‌ها و ساختمان اداری دانشکده پزشکی و سالن‌های دانشکده داروسازی برگزار می‌شود. ضروری است که داوطلبان حداکثر راس ساعت ۸:۳۰ صبح در محل دانشکده‌ها حضور داشته باشند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مهلت اعتراض به سئوالات پس از اتمام آزمون آغاز می‌شود و داوطلبان حداکثر تا ساعت ۱۳روز یکشنبه یکم مرداد ماه فرصت دارند اعتراض خود را در سامانه برگزاری آزمون دانشگاه علوم‌پزشکی تهران ثبت‌کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون در روز شنبه ۲۱ مرداد ماه اعلام می‌شود.

فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی رشته‌های تجربی و ریاضی به شرط دارا بودن شرایط لازم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. طی سال های اخیر، دانشگاه علوم پزشکی تهران این آزمون را با هدف جذب دانشجویان پزشکی برگزار می‌کند. این آزمون فرصت مجددی برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته‌های مختلف است که علاقمند به تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی هستند.

به گزارش ایسنا، زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی در سال گذشته در روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه بود اما معاونت پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران درنظر دارد که آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۲ را در تیر ماه برگزار کند. بر این اساس، زمان برگزاری آزمون ، ۲۹ تیر ماه اعلام شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: