کد خبر: ۲۱۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 13 May 2023
بانک آینده، به‌منظور حمایت و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان و سپرده‌گذاران خود، نسبت به طراحی خدمات متنوع بانکی و اعتباری اقدام کرده است.

 بانک آینده، به‌منظور حمایت و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان و سپرده‌گذاران خود، نسبت به طراحی خدمات متنوع بانکی و اعتباری اقدام کرده است.

 تمام مشتریان بانک آینده می‌توانند از طیف وسیعی از خدمات جذاب و منطبق بر نیازمندی‌های روز در کم‌ترین زمان با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، بهره‌مند شوند.

از جمله این خدمات منحصر به‌فرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
اعطای «ایران‌کارت» در سطوح آبی، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم و بهره‌مندی از مزایایی هم‌چون: برگشت نقدی حاصل از خرید، استفاده از تخفیفات ویژه فروشگاه‌های طرف قرارداد، خدمات CIP فرودگاهی و دریافت هدایای مناسبتی.
اعطای تسهیلات رفع احتیاجات ضروری تا سقف 1250 میلیون ریال با شرایط ویژه و بازپرداخت 36 ماهه.
اعطای کارت اعتباری با شرایط ویژه تا سقف 2 میلیارد ریال.

اعطای تسهیلات خرید، به‌منظور خرید از قروشگاه‌های طرف قرارداد با شرایط ویژه و بدون نیاز به ارائه ضامن در قالب طرح‌های «طراوت» و «جهاد کالا».

تخفیف در کارمزدهای خدمات بانکی در حوزه‌های صندوق امانات، صدور ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی و هم‌چنین پیش‌دریافت و میان‌دریافت نقدی بابت صدور اعتبارات اسنادی برای مشتریان ویژه.

تأمین نقدینگی مورد نیاز مشتریان ویژه در مواقع ضروری، به‌صورت اعطای تسهیلات در قالب اعتبار در حساب جاری و عقد خرید دین با شرایط ویژه.

اعطای تسهیلات کمک‌هزینه خرید خودرو برای مشتریان متقاضی خرید خودرو که دارای حساب وکالتی نزد بانک آینده هستند.

بانک آینده همواره تداوم دستاوردها و موفقیت‌های خود را در گرو همراهی و حمایت مشتریان و سپرده‌گذاران خود می‌داند و به‌پاس این همراهی، از تمام توان و ظرفیت خود در راستای ایجاد ارزش‌افزوده و رضایت‌مندی هر چه بیش‌تر مشتریان، بهره خواهد گرفت.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: