کد خبر: ۲۰۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - 07 March 2023
حریزاوی عنوان کرد:
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید تعدادی از دستگاه‌های تبلیغاتی با هم ادغام شوند واگر این مهم اتفاق بیفتد، هم افزایی و هم اندیشی بیشتری صورت می‌گیرد و در بودجه هم صرفه جویی خواهد شد.

 بانکداری ایرانی- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید تعدادی از دستگاه‌های تبلیغاتی با هم ادغام شوند واگر این مهم اتفاق بیفتد، هم افزایی و هم اندیشی بیشتری صورت می‌گیرد و در بودجه هم صرفه جویی خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر دوشنبه پانزدهم اسفند ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در میانه این جنگ ترکیبی، جهاد تبیین یک فریضه واجب از سوی مقام معظم رهبری است که این وظیفه سنگین بدون هم افزایی و اهتمام به مقصد نخواهد رسید. از همه دعوت میکنم که در جهاد تبیین کمک سازمان تبلیغات اسلامی کنند.

وی با اشاره به نخبه خیز بودن استان مرکزی اظهار کرد: دوره قبلی سازمان تبلیغات اسلامی در استان خلاقیت و نوآوری را وارد سازمان کرد. گاهی اوقات به جای ۱۰ کار باید یک کار خلاق را انجام داد چراکه جریان سازی از خلاقیت می‌آید و از دوره جدید نیز انتظار چنین اقداماتی را داریم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز اظهار کرد: آل سعود برنامه ریزی می‌کند شبکه اینترنشنال را راه اندازی می‌کند و به یک عده آدم‌ خائن و وطن فروش پول‌های فراوانی می‌دهد. ما در مقابله با چنین افرادی یک رسالت بسیار عظیمی داریم و باید به بهترین شکل مقابلشان بایستیم.

دری نجف آبادی با بیان اینکه فرهنگ ایرانیان چه قبل از اسلام و چه بعد از اسلام از غنی ترین و انسانی ترین فرهنگ های جهان بوده است افزود: در زمان صفویه قدرت بزرگ اسلامی، ولایی و ایرانی به وجود آمد و حدود ۹۰ نفر از علمای بزرگ اسلام در ایران آن زمان پرورش یافتند و بار دیگر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آمدند و فرهنگ انقلاب اسلامی و ولایت اهل بیت را در ایران احیا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه نباید فریب شیادان را بخوریم و باید محکم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم تصریح کرد: نباید افراد خانواده ما ابزار دست بی هویت ها قرار گیرند و تبلیغات آنها باعث شود جوانان دروغ‌های دشمنان را باور کنند. جمهوری اسلامی کانون اهل بیت و شهدای اسلام است و باید با قدرت در برابر دشمنان اسلام بایستیم.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این مراسم اظهار کرد: ما معتقدیم که حکومت اسلامی چند وظیفه مهم را بر عهده دارد و موظف است که حداقل پنج موضوع و مولفه را تعیین و تضمین کند که در این بین، مهمترین موضوع امنیت است.

وی با بیان اینکه دومین وظیفه حکومت، تامین و تضمین آزادی اجتماعی است تصریح کرد: آزادی اجتماعی باید بر اساس چارچوب تعاریف اسلام باشد تا آحاد جامعه بتوانند آزادی اجتماعی خودشان را در بستری مناسب دنبال کنند. سومین وظیفه نیز رفاه جامعه است تا همه مردم دسترسی به نیازهای اساسی، ضروری و مورد مطالبه خود در حوزه رفاهیات را داشته باشند.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین مولفه ها، برقراری عدالت در همه زمینه‌ها است افزود: پنجمین مولفه، هدایت است که هدایت باید مردم را کمک کند که مسیر درست را پیدا کنند و موانع برداشته شود و با عوامل مخرب هدایت، برخورد شود.

مخلص الائمه با بیان اینکه خیلی از افرادی که در جمهوری اسلامی فعالیت دارند در ابتدای کار خود در سازمان‌های هدایتی نقش داشته اند اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مهمترین سازمان در حوزه هدایت مردم است که در جهت ایفای وظایف و تعهدات انقلاب اسلامی حرکت می‌کند. کارهای بزرگی را فعالین فرهنگی استان در حوادث چند ماه اخیر انجام دادند و کمک‌های بسیاری در زمینه های مختلف به خصوص در بحث امنیت داشتند.

وی با بیان این نکته که باید هم افزایی بیشتری در حوزه تبلیغات اسلامی صورت گیرد افزود: متهم اول هر ناکارآمدی یک دستگاه ساختار آن دستگاه است. ساختار اگر قدرتمند و کارآمد باشد عملکرد نیز به بهترین نحو خواهد بود. یک ساختار ناکارآمد اگر بهترین مدیر را هم داشته باشد نمی‌توان پیشرفت کرد.

حجت الاسلام جواد فراهانی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این مراسم اظهار کرد: ما در دوره جدید هم افزایی و ارتباط جدی و منظمی با همه مجموعه های انقلاب اسلامی در استان مرکزی خواهیم داشت و از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف تحولی در گام دوم انقلاب و سربازی در کف میدان جنگ ترکیبی و فعالیت در جهاد تبیین استفاده خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان مرکزی تقدیر و حجت الاسلام جواد فراهانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: