کد خبر: ۲۰۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 22 February 2023
شرکت بیمه سرمد به عنوان جوان‌ترین شرکت بیمه‌ای است که توانست با برنامه‌ریزی‌های مدیریتی و دستاوردهای فناورمحور همچون سامانه هوشمند درمان (نسخه چی)، موفقیت‌های متعددی در میان فعالان این صنعت کسب کند.

شرکت بیمه سرمد به عنوان جوان‌ترین شرکت بیمه‌ای است که توانست با برنامه‌ریزی‌های مدیریتی و دستاوردهای فناورمحور همچون سامانه هوشمند درمان (نسخه چی)، موفقیت‌های متعددی در میان فعالان این صنعت کسب کند.

شرکت بیمه سرمد که به عنوان جوان‌ترین شرکت بیمه‌ای در میان 8 شرکت برتر بیمه‌ای قرار گرفت، گام‌های استوار خود در جهت تعالی اهداف بیمه‌ای با محوریت مشتری‌مداری را به سمت سود بیشتر به حرکت درآورده است که از این رهگذر برای سومین سال پیاپی به سبب کسب نتایج درخشان در شاخص‌های عملکردی توانست برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران نیز بشود.

سهم نگهداری بیمه سرمد در 9 ماه نخست امسال رشدی 83 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده و به حدود 1500 میلیارد تومان رسیده که 31 درصد بیشتر از کل سال گذشته و زیان عملیاتی 355 میلیارد تومانی سال 1400 در پایان آذر سال جاری به سود عملیاتی 3.8 میلیارد تومانی تبدیل شده که علت این تغییر مهم را می‌توان در افزایش درآمد از محل سرمایه‌گذاری‌ها و حق بیمه سهم نگهداری و البته کنترل و مدیریت خسارت‌های پرداختی جستجو کرد.

عملکردی که به گفته مدیرعامل بیمه سرمد در جذب پرتفوی موفقیت‌آمیز بوده، اما آن را کافی نمی‌داند و معتقد است باید روند موفقیت شرکت ادامه یابد و تلاش مجموعه سرمد بر روی اهداف قرار بگیرد. مدیر عامل سرمد مأموریت دارد تا با نوسازی ساختارهای مالی و فنی و همچنین تقویت همگرایی و همدلی در درون خانه سرمد، سهام‌داران را ترغیب کند تا به فکر افزایش سرمایه جدید این بار از محل آورده نقدی باشند.

مدیر عامل سرمد مصمم است با رسیدن سرمایه 676 میلیارد تومان، اصلاحات را به تدریج در این شرکت کلید بزند و نخستین هدف رسیدن به سهم 2 درصدی از بازار بیمه با نقش‌آفرینی شبکه فروش و نمایندگان خواهد بود.

شرکت بیمه سرمد، با وجود عملکرد موفقیت‌آمیز در سال جاری، تمرکز بر حرفه‌ای‌گرایی و برنامه‌محوری را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند این موفقیت‌ها را تداوم ببخشد. ارائه دستاوردهای نوآورانه از طرف طراحان برنامه‌ای شرکت بیمه سرمد براساس دستیابی به اهداف عالیه این شرکت در جهت ثروت‌سازی و کسب سود بیشتر به حساب می‌آید.

در همین راستا، برنامه‌های راهبردی و تبیین طرح‌های فناورمحور این شرکت جوان بیمه‌ای، سرمد را به رونمایی از سامانه هوشمند درمان تحت عنوان «نسخه چی» وادار کرد. این سامانه ها با بهره گیری از هوش مصنوعی و تشکیل پرونده برای بیمه گذاران، علاوه بر تسهیل و افزایش سرعت ارائه خدمات می‌توانند به محاسبه دقیق ضریب خسارت و نرخ فنی پوشش های بیمه درمان تکمیلی کمک شایانی کند.

یکی از ویژگی های مهم این برنامه کاربردی آن است که از دل یک شرکت بیمه، کار ارزیابی ، دریافت اسناد و یا ارسال آن به کر بیمه گری را انجام می دهد که حاصل 2 سال زحمت است .

بیمه سرمد به عنوان جوان‌ترین شرکت بیمه‌ای در بین 8 شرکت برتر صنعت بیمه کشور، اکنون در حال ورود به دوره تازه‌ای از بلوغ و البته ثبات است و به نظر می‌رسد سیاست راهبردی آینده علاوه بر تقویت رضایت بیمه‌گذاران و سهام‌داران، جذب مشتریان جدید و تقویت شبکه فروش و نوسازی ساختار مالی به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری، بیمه‌گری حرفه‌ای و حرکت با برنامه باشد. مسیری روشن که ضامن سودسازی و ثروت‌آفرینی خواهد بود.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: