کد خبر: ۲۰۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۰ دی ۱۴۰۱ - 31 December 2022
بیمه دی در سه فصل نخست سال جاری هشت هزار و 700 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل چهار هزار و 852 میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت را جبران کرد. حق بیمه تولیدی در آخرین ماه پاییز سه درصد در مقایسه با ماه گذشته رشد داشته است .

بیمه دی در سه فصل نخست سال جاری هشت هزار و 700 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل چهار هزار و 852  میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت را جبران کرد. حق بیمه تولیدی در آخرین ماه پاییز سه درصد در مقایسه با ماه گذشته رشد داشته است .

به گزارش بانکداری ایرانی و براساس تازه ترین گزارش از فعالیت ماهیانه این شرکت منتهی به پایان فصل پاییز سال جاری ، بیمه دی هشت هزار و 700 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل چهار هزار و 852  میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت را جبران کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت سه هزار و 848 میلیارد تومان بود.

بیمه دی در دوره مشابه سال گذشته دو هزار و 68 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده بود و در مقابل سه هزار 109 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده بود که حاصل آن ثبت تراز منفی یک هزار و 41 میلیارد تومان بود.

پرتفوی بیمه دی در این دوره زمانی شامل رشته درمان با سهم 89 درصد از حق بیمه تولیدی  و 92 درصد از خسارت پرداختی و در رشته ثالث اجباری با 5 درصد از حق بیمه تولیدی و 3 درصد از خسارت پرداختی است که سهم سایر رشته از حق بیمه به طور کلی 6 درصد حق بیمه تولیدی و 5 درصد خسارت پرداختی است.

با توجه به قرار داد بنیاد شهید و امور ایثارگران که بخش اصلی پرتفوی این شرکت را تشکیل می دهد نمی توان بصورت ماهیانه عملکرد شرکت با دوره مشابه سال گذشته در بخش عملیات بیمه گری مقایسه کرد. اما گزارش های ماهیانه این شرکت حاکی از تسریع در دریافت حق بیمه است که در تراز عملیاتی مثبت آن نمایان است و همچنین گزارش منتشر شده از صورت های مالی میاندوره ای این شرکت حاکی از وضعیت مطلوب بیمه دی است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: