کد خبر: ۲۰۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - 28 August 2022
ساختمان شعبه بیمه ملت در استان کرمان، که به پاس قدردانی از مجاهدت‌ و رشادت‌های مدافعین حرم به نام سردار شهید حسین پورجعفری نامگذاری شده است با حضور خانواده شهید و به دست فرزند شهید مدافع حرم شهید لنگری‌زاده افتتاح شد.

شعبه بیمه ملت در کرمان افتتاح شد؛ نامگذاری ساختمان بیمه ملت به نام شهید مدافع حرمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیمه ملت، آیین افتتاح شعبه بیمه ملت در کرمان، صبح امروز با حضور سردار چناریان عضو شورای شهر کرمان، دکتر بنانی رییس شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان کرمان، دکتر علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد استان کرمان، شهرداران مناطق مختلف شهر کرمان، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و مسئولان عالی رتبه استان، بهشتی نژاد نایب رییس هیات مدیره، کشاورز عضو هیات مدیره، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان و نمایندگان بیمه ملت در محل ساختمان شعبه برگزار شد.


ساختمان شعبه بیمه ملت در استان کرمان، که به پاس قدردانی از مجاهدت‌ و رشادت‌های مدافعین حرم به نام سردار شهید حسین پورجعفری نامگذاری شده است با حضور خانواده شهید و به دست فرزند شهید مدافع حرم شهید لنگری‌زاده افتتاح شد.


در ابتدای این مراسم امیر حسین قربانی، معاون بازاریابی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان گرامی گفت: همگی عزیزان بهتر از من استحضار دارند که استان کرمان جزو استان‌هایی است که درآمد سرانه و تولید ناخالص داخلی قابل توجهی دارد و در صنعت بیمه سهم این استان از کل پرتفوی صنعت بیمه ۲.۶ درصد است به همین سبب و جایگاهی که این استان در کشور دارد با تصمیم هیئت مدیره محترم و مدیریت ارشد بیمه ملت امروز شاهد افتتاح شعبه خواهیم بود.


وی افزود: بیش از 19 سال از آغاز فعالیت شرکت بیمه ملت می‌گذرد و بیش از ۲۰۰۰ نماینده در سراسر کشور دارد و بالاترین رتبه توانگری در بین شرکت‌های بیمه‌ای در کل ایران را به استناد بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران داراست و این جایگاه به دست نیامده است مگر با لطف خداوند متعال و زحمت شبکه فروش و مدیران ارشد شرکت که همیشه بر فعالیت شرکت نظارت داشته و رهنمودهای لازم را داده‌اند.


درادامه این مراسم دکتر محمد مهدی بهشتی نژاد، نایب رئیس هیات مدیره با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با اشاره به نامگذاری ساختمان شعبه بیمه ملت در استان کرمان به نام شهید پورجعفری گفت: در نامه سردار سلیمانی به شهید پورجعفری میتوان به عمق صمیمیت و قرابت روحی این دو شهید بزرگوار پی برد، اینکه اگر ما در محیط کار مثل شهید پورجعفری‌ها داشتیم چقدر می‌توانستیم رشد کنیم. شما ببینید که شهید پورجعفری چه کارهایی در پشت صحنه کرد تا شهید سلیمانی در عرصه‌ها جلو بروند. انتظار این است که این اتفاق را صنعت بیمه و به خصوص شعبه کرمان بیمه ملت که به اسم شهید پورجعفری مزین شده است، برای شبکه فروش و ستاد انجام دهد تا شرایط برای پیشروی شبکه فروش فراهم شود.


وی خاطرنشان کرد: ما از سال 96 در خدمت بیمه ملت هستیم و در چند مورد مراسم‌های افتتاح حاضر شدیم و این نگرانی ایجاد می‌شد که نکند این شعبه بیاید که بخواهد کار ما را در شبکه فروش انجام دهد. اما از این رو بنده عرض می کنم ما دنبال این نیستیم که قاچ سهم کیک حق تولیدی را برای بیمه ملت بزرگ‌تر کنیم بلکه می‌خواهیم این کیک را بزرگتر کنیم و ضریب نفوذ بیمه را در استان کرمان با استفاده از آموزش و فرهنگ سازی گسترش دهیم، لذا از شعبه استان کرمان این انتظار را داریم که رشد کمی و کیفی شبکه فروش را مورد توجه قرار دهند.

در ادامه مراسم دکتر بنانی رییس شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان کرمان ضمن تقدیر از اقدام پسندیده بیمه ملت جهت راه اندازی شعبه در شهر کرمان گفت: ما باید از پرتفوی محوری خارج شویم و به سمت خدمت دهی حرکت کنیم و این که مدیری را انتخاب کنیم و توقع داشته باشیم آنچنان پرتفوی را بدست بیاورد دور از انتظار است.
در ادامه این مراسم سردار چناریان، عضو شورای شهر کرمان ضمن تقدیر از اقدام پسندیده هیئت مدیره شرکت بیمه ملت در نام گذاری شعبه کرمان به نام شهید مدافع حرم شهید حسین پور جعفری به ذکر خاطراتی از شهید سلیمانی و شهید پورجعفری پرداخت.
در انتهای مراسم از خانواده شهید پورجعفری با اهدای لوح یادبودی تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است کرمان سیزدهمین شعبه بیمه ملت در استان‌های سراسر کشور است پیش از این بیمه ملت در استان‌های تهران، مشهد، شیراز، یزد، رشت، اهواز، اصفهان، ساری، کرمانشاه و تبریز دارای شعبه بوده است.

نگار کریمی
منبع: بیمه ملت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: