کد خبر: ۲۰۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 01 June 2022
محمد حسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه های زندگی این شرکت مطرح کرد: «بیمه نامه زندگی بیمه تعاون، جزو جامع ترین و کامل ترین بیمه های بازار بوده و بر این اساس ضرورت به روزرسانی مداوم خدمات آن دیده می شود».

تعداد بیماری های خاص تحت پوشش بیمه های زندگی بیمه تعاون از 5 بیماری به 30 بیماری افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، محمد حسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه های زندگی این شرکت مطرح کرد: «بیمه نامه زندگی بیمه تعاون، جزو جامع ترین و کامل ترین بیمه های بازار بوده و بر این اساس ضرورت به روزرسانی مداوم خدمات آن دیده می شود».

او تصریح کرد: «بر این اساس، تعداد پوشش بیماری های خاص در 4 گروه اصلی از 5 بیماری به 30 بیماری رسانده شده و در این طرح تا حداکثر 50 میلیون تومان نیز به صورت سرمایه ای پوشش داده خواهد شد».
یوسفی در ادامه تشریح کرد: «گروه اول این دسته به سرطان و پیوند مغز استخوان؛ گروه دوم به بیماری های قلبی شامل سکته مغزی، اولین سکته قلبی، جراحی آئورت و...؛ گروه سوم به بیماری های اعصاب شامل تومور و ...و گروه چهارم به سایر بیماری ها شامل بیماری های وخیم کبدی و... اختصاص دارد».

سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون همچنین توضیح داد: «دوره انتظار پیش بینی شده برای گروه های اشاره شده 90 روز و برای بیماری ام اس، 180 روز خواهد بود».

او همچنین بیان کرد: «حداکثر سن پوشش داده شده برای بیماری های اشاره شده 60 سال بوده و هر فرد می تواند از هر گروه اشاره شده، یکبار استفاده کرده و سقف سرمایه را دریافت کند».

یوسفی در ادامه گفت: «مضاف بر موارد اشاره شده، برای بیماری های پاندمیک نیز با ارائه مدارک مستدل، به صورت هزینه ای، خسارت ها پرداخت خواهد شد».

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: