کد خبر: ۲۰۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 16 May 2022
این جلسه با هدف تقویت روابط مدیران ستادی و مدیران دفاتر بازاریابی بیمه باران در سراسر کشور برگزار شد تا ضمن نیل به درک مشترک از آینده بیمه‌های زندگی، بتواند به تدوین روشن و موثری از استراتژی‌های فروش و توسعه محصولات بیمه زندگی بینجامد.

 نمایندگان فروش بیمه‌های عمر رسالتی مهم دارند و اگر در انتقال درست و شفاف ویژگی‌ها و اطلاعات محصولات بیمه‌های زندگی کوشا نباشند، صدمه‌ای بزرگ به صنعت بیمه‌های زندگی می‌زنند. مدیرعامل بیمه باران، در نشست هم‌اندیشی مدیران دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای بیمه باران با بیان مطلب فوق بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه زندگی در شرایط اقتصادی کنونی در میان آحاد جامعه تاکید کرد.

علیرضا هادی از مدیران دفاتر خواست با کمک شبکه فروش خبره، اخلاق‌مدار و متخصص در مسائل مالی در جهت تامین آتیه مردم گام بردارند. وی درباره اهمیت شبکه فروش در ترویج فرهنگ بیمه زندگی در میان توده مردم گفت: نمایندگان فروش بیمه‌های عمر که در ارتباطی تنگاتنگ با مردم در بطن جامعه قرار دارند، رسالتی مهم دارند و اگر در انتقال درست و شفاف ویژگی‌ها و اطلاعات محصولات بیمه‌های زندگی کوشا نباشند، صدمه‌ای بزرگ به صنعت بیمه‌های زندگی می‌زنند.

این جلسه با هدف تقویت روابط مدیران ستادی و مدیران دفاتر بازاریابی بیمه باران در سراسر کشور برگزار شد تا ضمن نیل به درک مشترک از آینده بیمه‌های زندگی، بتواند به تدوین روشن و موثری از استراتژی‌های فروش و توسعه محصولات بیمه زندگی بینجامد.

به همین منظور دو پنل تخصصی با محوریت «شناسایی، صلاحیت‌سنجی و جذب انواع اجزای شبکه فروش» و «توسعه کیفی و توانمندسازی و فعال نگه‌داشتن نمایندگان و کارگزاران همکار در بیمه باران» برگزار شد تا مدیران ضمن ابراز نظرات و تجارب خود، بتوانند مسیر پیش رو در سال جاری را روشن‌تر از پیش ترسیم کنند.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: