کد خبر: ۲۰۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - 09 April 2022
یکی از اقدامات مهم، موثر و سازنده هیات دولت در سفرهای استانی، برگزاری میز خدمت می باشد که منجر به ارتباط نزدیک مردم و بدون واسطه با مسوولان می شود و مردم می توانند درخواست های خود را ارائه وپیگیری کنند.

مدیر عامل بانک مسکن با حضور در میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان البرز بامردم گفتگو و دستور پیگیری مشکلات آنان را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا ؛ دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک با حضور در ستاد ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی، برگزاری میز خدمت را کاری ارزشمند برشمردو گفت: یکی از اقدامات مهم، موثر و سازنده هیات دولت در سفرهای استانی، برگزاری میز خدمت می باشد که منجر به ارتباط نزدیک مردم و بدون واسطه با مسوولان می شود و مردم می توانند درخواست های خود را ارائه وپیگیری کنند.

وی در ادامه بیان کرد:خدمت به مردم و رفع مشکلات آن در ماه مبارک رمضان بسیار با ارزش است و انجام این امر در این ماه با فضیلت ، این فرصت را به ما می دهد که با اقدامات موثر و مفید به منظور حل و رفع مشکلات مردم ثوابی ارزشمند را برای خود به همراه داشته باشیم .

دکتر شایان در ارتباط مستقیم با مردم گفت: مردم می‌توانند برای بررسی و ثبت درخواست‌ها به میز خدمت مراجعه کرده و درخواست خود را در فرم‌های مورد نظر درج کنند.وی همچنین ادامه داد:در اقدام بعدی درخواست‌ها با ثبت در سامانه سامد به گردش می‌افتد و هم‌استانی‌ها می‌توانند به صورت حضوری در بخش‌های مختلف با حضور مدیر استانی مشکلات خود را پیگیری کنند.

دکتر شایان با حضور در میز خدمت بانک مسکن مستقر در ستاد ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی به گفتگو با مردم پرداخت و در جهت رفع مشکلات آنان دستور رسیدگی فوری را صادر کرد.

گفتنی است میز خدمت ارتباطات مردمی مستقر در اداره کل وزارت اموراقتصادی و دارایی استان البرز با حضور ذبیح الله سلمانی معاون توسعه و منابع اقتصاد و دارایی در آستانه نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور افتتاح شد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: