کد خبر: ۲۰۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - 18 March 2022
10سال از تشکیل شرکت تامین سرمایه تمدن گذشت. هم اکنون وارد دهه دوم فعالیت شرکت شدیم. مفتخر هستیم بهترین متخصصین بازار سرمایه کشوردر مسیر طی شده ، خانواده بزرگ تامین سرمایه تمدن را همراهی کرده اند.
 بهنام محسنی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن همزمان با دهمین سالگرد تاسیس شرکت با انتشار پیامی گفت: 
 
10سال از تشکیل شرکت تامین سرمایه تمدن گذشت.  هم اکنون وارد دهه دوم فعالیت شرکت شدیم. مفتخر هستیم بهترین متخصصین  بازار سرمایه کشوردر مسیر طی شده ، خانواده بزرگ تامین سرمایه تمدن را همراهی کرده اند.
 
تامین سرمایه تمدن با همراهی چنین متخصصینی توانسته است مجوز های لازم، در راستای ارائه هر چه بهترخدمات مشاوره عرضه، مشاوره پذیرش اوراق بهادار و نیز پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، و سبدگردانی، سبد متنوع و کاملی از خدمات مالی را به مشتریان خود ارایه نماید.
 
فعالیت و اقدامات متمایز تامین سرمایه تمدن در ارائه "راهکارهای نوین تامین مالی از طریق بازار سرمایه" به مشتریان، سبب شده تا امروز تمدن تبدیل به یکی از بزرگترین نهادهای مالی کشور شود .
 
از جمله دستاوردهایی که تمدن در 10 گذشته کسب کرده توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در کشوراست که حاصل آن را می‌توان در حجم منابع جذب شده در بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری کشور با نام «گنجینه زرین شهر» مشاهده نمود. مدیریت بالغ بر 650 هزار میلیارد ریال منابع در قالب 13 صندوق سرمایه گذاری که مطابق با طیف وسیعی از میزان ریسک پذیری سرمایه گذاران می باشد این امکان را فراهم آورده تا افراد با سلایق مختلف همواره بتوانند در زنجیره خدمات تمدن متناسب با ریسک پذیری خود فرصت سرمایه گذاری جذاب را انتخاب نمایند.
 
ایجاد فراگیرترین بستر سرمایه‌گذاری برخط با هدف تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها یکی دیگر از دستاوردهای مهم تأمین سرمایه تمدن می‌باشد. درگاه  IBshopبه عنوان بستر سرمایه‌گذاری  برخط، از لحاظ گردش مالی، دامنه فعالیتی همتراز با بزرگ‌ترین کسب و کار‌های برخط کشور را دارد.
 
تمدن ، در تجهیز سرمایه برای فعالیت های مولد اقتصادی گام های موثری برداشته است از این رو تلاش های صورت گرفته در سال 1400 منجر به گسترش بازار اوراق بدهی با پذیره نویسی 19عنوان اوراق به ارزش 13هزارو 500میلیارد تومان تا اوایل اسفندماه امسال شده که نشان از جایگاه برتر تمدن در تامین مالی بنگاه های اقتصادی است.
 
بی شک تمدن شناخته شده ترین نهاد مالی در بازار سرمایه است که با هدف ارائه راهکارهای چند جانبه تخصص و هوشمندی را برای مشتریان فراهم کرده است.
 
 سهم بزرگ تمدن از کیک تامین مالی بازار سرمایه کشور به واسطه اعتماد و اطمینان مشتریان بدست آمده که این اعتماد موجب بالندگی تمدن شده است که در آینده نیزهمین ضرب آهنگ، حتی با سرعت بیشتر، ادامه خواهد داشت .
 
وظیفه ماست که برای رشد و توسعه شرکت تامین سرمایه تمدن از هیچ کوششی فروگذار نباشیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایت‌ مندی سرمایه گذاران ، سهامداران، کارکنان و سایر ذینفعان است، گام برداریم.
 
اینجانب فرا رسیدن21 اسفندماه ، دهمین سالروز تأسیس شرکت تامین سرمایه تمدن را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ شرکت اعم ازسهامداران ، اعضای هیأت مدیره ، مدیران ، همکاران ارزش آفرین ، مشتریان و سرمایه گذاران محترم صمیمانه تبریک و شادباش می گویم و آرزو دارم جایگاه رفیع شرکت در بین شرکت های تامین سرمایه و شرکت های برجسته کشور بیش از پیش ارتقاء یابد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: