کد خبر: ۲۰۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - 09 March 2022
بانک ملی ایران اعلام کرد در پی الزام سازمان امور مالیاتی و شرکت شاپرک مبنی بر اجرای ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، تکمیل پرونده های مالیاتی دارندگان کارتخوان‌های این بانک به منظور ادامه خدمت رسانی به مشتریان الزامی است.

بانک ملی ایران اعلام کرد در پی الزام سازمان امور مالیاتی و شرکت شاپرک مبنی بر اجرای ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، تکمیل پرونده های مالیاتی دارندگان کارتخوان‌های این بانک به منظور ادامه خدمت رسانی به مشتریان الزامی است.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی، پایانه های دارای مشکل و بدون کد مالیاتی غیرفعال می شوند و بر همین اساس اتصال دستگاه های کارتخوان بانکی (pos) و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی که تعلق آنها به مودی معین توسط سازمان امور مالیاتی تأیید نشده باشد، به شبکه پرداخت بانکی کشور ممنوع است.


در همین راستا شعب بانک ملی ایران به منظور رضایتمندی، سهولت و صرفه جویی در زمان مشتریان گرانقدر و همچنین پایداری خدمات بانک آمادگی دارند پس از اخذ کد مالیاتی توسط پذیرنده، به صورت روزانه و مدون اقدام به ثبت نام مجدد با همان سریال موجود نزد دارنده کارتخوان بدون الزام به جمع آوری دستگاه های فعلی کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: