کد خبر: ۲۰۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۱۰ دی ۱۴۰۰ - 31 December 2021
حامد نقشوان مدیرعامل شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین شد. پیش از او، سعید قندی مدیرعاملی کاسپین را بر عهده داشته است.

حامد نقشوان مدیرعامل شرکت تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین شد. پیش از او، سعید قندی مدیرعاملی کاسپین را بر عهده داشته است.

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی شرکت کاسپین، طی جلسه‌ای در صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس این شرکت، با حضور مسعود پشم چی معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان، حمید توفیقی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه داده پردازی بانک پارسیان و اعضای هیئت مدیره شرکت کاسپین حامد نقشوان به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد. نقشوان پیش از این، معاونت توسعه کسب‌وکار گروه داده‌پردازی پارسیان را بر عهده داشته است.

کاسپین (سهامی خاص) در تاریخ ۲۳ دی‌ماه ۱۳۸۲ به شماره ۲۱۴۹۹۶ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در حال حاضر یکی از شرکت‌های عضو گروه هلدینگ (داده‌پردازی بانک پارسیان) است.


شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، با به‌کارگیری استانداردهای به روز جهانی و از طریق توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی با تمرکز بر راه‌حل‌های پولی و مالی می‌کوشد کسب‌وکار مشتریانش را با نگاه شرکای تجاری خود، توسعه داده و توان رقابت‌پذیری آن‌ها را بهبود بخشد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: