کد خبر: ۲۰۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 30 December 2021
رئیس شعبه آپادانا با اشاره به رشد فروش ۸۳ درصدی نمایندگان شعبه آپادانا گفت: این شعبه در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده محوری، ارتباط خود را با نماینده‌ها افزایش و برنامه‌های توانمندسازی نماینده‌ها را طراحی و اجرایی کرده است.

رئیس شعبه آپادانا با اشاره به رشد فروش ۸۳ درصدی نمایندگان شعبه آپادانا گفت: این شعبه در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده محوری، ارتباط خود را با نماینده‌ها افزایش و برنامه‌های توانمندسازی نماینده‌ها را طراحی و اجرایی کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، فرشته جوادی- رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی که مهمان بیست و هشتمین رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی به میزبانی ناصرالدین اسلامی‌فرد بود، با اشاره به ابلاغ پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی در سالجاری، خاطرنشان کرد: نماینده در شعبه آپادانا با تاکید بر استراتژی نماینده و شعبه محوری به عنوان اصلی‌ترین حلقه فروش شرکت شناخته می‌شوند و در راستای ارتقاء نمایندگان برنامه‌های آموزشی و هماهنگی با نمایندگان این شعبه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: ارتباطات شعبه با نمایندگان به صورت دوسویه است و این موضوع با تاکید بر فناوری اطلاعات اجرایی شده که استراتژی‌های شرکت را نیز مدنظر قرار داده است.

جوادی با بیان اینکه افزایش حدود اختیارات به نمایندگان و فروش تاثیرقابل توجهی در عملکرد شعب و نمایندگان داشته است، گفت: با افزایش حدود اختیارات شعب در ارائه برخی مجوزها، فعالیت نمایندگان بیش از پیش رشد داشته است.

رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی خاطرنشان کرد: فعالیت مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی نیز تاثیر قابل توجهی در عملکرد نمایندگان و شعب داشته است و این در حالی است که سهم نمایندگان شعبه آپادانا از فروش این شعبه در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۸ درصدی همراه بوده و فروش نمایندگان در مدت مذکور رشد ۸۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

جوادی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرداد و گفت: دوره‌های توانمندسازی نمایندگان شعبه آپادانا در قالب کارگاه‌های آموزشی برای اولین بار در حال برگزاری است و در این دوره‌ها بیمه‌نامه و خسارت‌های رشته‌های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

در این رویداد دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، شرکت بیمه رازی در فضای رسانه‌ای و میزان انتشار اخبار رتبه اول در بین شرکت‌های صنعت بیمه را از آن خود کرده و این در حالی است که تنها در آذرماه بیش از ۱۳۰۰ خبر از این شرکت در رسانه‌ها منتشر و بازنشر شده است.

او در انتها از آغاز دومین چالش اینستاگرامی نماینده‌ها از شب یلدا خبر داد و گفت: در چالش قبلی که با استقبال نمایندگان همراه شد و بیش از ۴۷۰ نفر در آن شرکت کردند، صفحات نمایندگان چهره جدیدی به خود گرفت و امید است در این دوره نیز صفحات جدید و جذابی به بیمه گذاران و مشتریان معرفی شود.

در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی فرشته جوادی- رئیس شعبه آپادانا بیمه رازی، اهدا شد.

گفتنی است «سه شنبه‌های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده‌اند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: