کد خبر: ۲۰۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - 18 December 2021
بانک تجارت نیز مانند اکثر بانک‌های کشور در راستای رفع و تامین نیازهای مالی مشتریان خود، تسهیلات و امکانات و وام‌های ویژه‌ای را در قالب‌های گوناگون به آن‌ها اعطا می‌کند.

 بانک تجارت نیز مانند اکثر بانک‌های کشور در راستای رفع و تامین نیازهای مالی مشتریان خود، تسهیلات و امکانات و وام‌های ویژه‌ای را در قالب‌های گوناگون به آن‌ها اعطا می‌کند.


تسهیلات آنی بانک تجارت

 در طرح تسهیلات آنی اشخاص حقیقی با افتتاح یک حساب سپرده سرمایه‌گذاری بلند مدت، علاوه بر این‌که وجوه خود را در بانک نگه می‌دارند و سود سپرده دریافت می‌کنند، از تسهیلات طرح با نرخ سود ترجیحی استفاده بهره می‌برند. نرخ سود ترجیحی همان نرخ‌های کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی است. این طرح در قالب عقد مرابحه عادی صورت می‌گیرد.

ضمنا سقف تسهیلات آنی، با نرخ سود سپرده ۵ درصد تا ۳۰ میلیون تومان و با نرخ‌های ۱۰ و ۱۵ درصد به ترتیب ۲۵ میلیون و ۲۰ میلیون تومان است.

چه کسانی مشمول این طرح هستند؟

اشخاص حقیقی با شرایط ذکر شده و نیز اشخاص حقوقی که باید سپرده سرمایه گذاری بلند مدت را تودیع کرده و سپس از طریق تهاتر غیرمستقیم شخص دیگری را جهت دریافت تسهیلات معرفی می کنند، شامل این طرح می‌شوند.

تسهیلات کریمان بانک تجارت

بانک تجارت در طرح کریمان، برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود یک حساب قرض الحسنه ویژه افتتاح می‌کند و سپس دارندگان این حساب‌ها مطابق قرارداد خود با بانک، اشخاص حقیقی و موسسات خیریه و عام المنفعه مورد نظر خود را به بانک معرفی می‌کنند و بانک از محل وجوهی که آن‌ها نزد بانک سپرده گذاری کرده‌اند تسهیلات قرض الحسنه را اعطا می‌کند.

شرایط طرح کریمان چیست؟

۱. افتتاح حساب قرض الحسنه برای اشخاص حقوقی و حقیقی از حداقل ۳ میلیون تومان به بالا و نیز اعطای تسهیلات از ۳ میلیون تومان تا ۱۵۰ میلیون تومان با توجه به مبلغ سپرده افتتاح شده.

۲. اعطای سریع تسهیلات بعد از افتتاح حساب و به میزان ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده به فرد معرفی شده از طرف صاحب حساب.

ضمنا مدت بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ظرف مدت ۶۰ ماه صورت می‌گیرد و نرخ کامزد آن ۲ درصد است. هچنین دارنده حساب می‌تواند از مبلغ سپرده به میزان مجموع تسهیلات قرض الحسنه‌های اعطا شده مسدودی و مازاد آن برداشت کند.

تسهیلات آنی پزشکان

بانک تجارت برای پزشکان، دندانپزشکان و دکترهای داروساز این امکان را فراهم کرده است که علاوه بر نگهداری وجوه خود در بانک تجارت و دریافت سود سپرده، با ارائه پروانه دائم پزشکی معتبر و مدارکی دال بر اشتغال از تسهیلات طرح آنی ویژه پزشکان استفاده کنند.

نرخ سود سپرده دراین طرح ۵ درصد و سقف تسهیلات اعطایی ۵۰ میلیون تومان است. ضمنا مدت قرارداد نیز تا ۶۰ ماه است.

تسهیلات فردا

در تسهیلات فردا مشتریان به افتتاح حسـاب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله در بانک تجارت می‌پردازند و سپس حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل مدارک و مستندات معادل ۲ برابر مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت می‌کنند. ضمنا نرخ سود این تسهیلات ۲ درصد و مدت بازپرداخت آن ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه است.

چه کسانی مشمول این طرح می‌شوند؟

۱. سازندگان طلا و جواهر و پزشکان و دندان ‌پزشکان و داروسازان واجد شرایط تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان

۲. پزشکان عمومی، وکلا و سردفتران واجد شرایط تا سقف ۵۰ میلیون تومان

۳. اصناف تا سقف ۳۰ میلیون تومان

۴. مدیران شرکت‌ها تا سقف ۱۰ میلیون تومان

طرح نیکان

بانک تجارت در راستای اعطای تسهیلات خرد برای تامین نیازهای ضروری مشتریان خود طرح نیکان را اعطا می‌کند. در این طرح، مشتریان بعد از افتتاح حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه بر اساس میانگین مانده حساب خود از بانک تجارت تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری با بازپرداخت حداکثر ۲۴ ماه دریافت می‌کنند. ضمنا نرخ کارمزد این طرح ۴ درصد سالانه و سقف آن ۵۰ میلیون تومان است.

همچنین انتقال امتیاز استفاده از تسهیلات طرح نیکان برای اشخاص حقیقی به ۴ نفر از بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر ممکن است .

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: