کد خبر: ۱۹۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 14 December 2021
یکی از دلایل اصلی افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اقدامات این بانک برای شفاف‌سازی درباره عملکرد خود است.

یکی از دلایل اصلی افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اقدامات این بانک برای شفاف‌سازی درباره عملکرد خود است.

به گزارش بانکداری ایرانی ، این بانک سعی کرده شفافیت را نه به‌عنوان یک شعار، بلکه به‌عنوان الزامی اساسی مد نظر قرار دهد و در این راستا اقدامات مختلفی را انجام داده است.

اکنون که به‌تازگی چهاردهمین سالروز تأسیس این بانک را پشت سر گذاشته‌ایم، اقدامات این بانک در راستای شفاف‌سازی عملکرد خود را مرور می‌کنیم.

نخستین و مهم‌ترین مورد انتشار مداوم و به موقع صورت‌های مالی است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌طور مستمر صورت‌های مالی حسابرسی نشده خود را هر سه ماه یک بار روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد.

همچنین صورت‌های مالی حسابرسی شده بانک نیز به‌محض تصویب شدن از سوی مجمع عمومی روی وب‌سایت بانک قرار می‌گیرد؛ به‌طوری که اکنون صورت‌های مالی حسابرسی شده سال‌های گذشته و صورت‌های مالی حسابرسی نشده سه ماهه نخست و سه ماهه دوم سال جاری از طریق وب‌سایت این بانک (www.qmb.ir) در دسترس عموم قرار دارد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: