کد خبر: ۱۹۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 09 December 2021
میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۲۰درصد افزایش داشته است.

میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۲۰درصد افزایش داشته است.

به گزارش بانکداری ایرانی، عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن ضمن بیان مطلب فوق گفت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در پایان آبان جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در راستای حمایت از کارآفرینان و صنعتگران افزایش مطلوبی داشته است. علی خورسندیان با قدردانی از تلاش شعب بانک در جذب منابع ابراز کرد: بنا بر گزارش عملکرد ۸ ماهه، مانده سپرده‌های چهارگانه از رشد ۱۰۰درصدی برخوردار است که این میزان ۱۶درصد بیشتر از میزان هدف‌گذاری شده در برنامه سال جاری است. وی با اشاره به افزایش ۹۱درصدی در میزان وصولی‌های این بانک در بازه زمانی ۸ ماهه سال جاری بیان کرد: با تعامل مناسبی که در بخش وصول مطالبات در شعب و مدیریت امور وصول مطالبات در ستاد بانک با مشتریان شاهد آن بودیم، توانستیم در این بخش عملکرد قابل قبولی داشته باشیم؛ اما نباید در این نقطه متوقف شویم و تحقق این میزان وصولی، بیانگر این است که اگر عارضه‌یابی و بررسی مناسب در مورد هر شرکت بدهکار به انجام برسد، بیشتر مشتریان در این خصوص حسن نیت دارند و می‌توان مطالبات معوق بانک را به حداقل رساند.

خورسندیان از رشد ۸۶درصدی در میزان پرداخت‌ها و افزایش ۵۳درصدی در صدور ضمانت‌نامه‌های ریالی ابراز رضایت و اعلام کرد: این بانک با پرداخت ۲۹۱هزار میلیارد ریال به طرح‌های مختلف صنعتی و معدنی در ۸ ماه نخست امسال، عملکرد مطلوبی در این بخش داشته که امیدواریم با حمایت بیشتر نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط و درایت و تلاش همه مدیران و کارشناسان این بانک در زمان باقی‌مانده تا پایان سال نیز تامین مالی طرح‌های مختلف تولیدی را با شتاب بیشتری ادامه دهیم و گام‌های استواری در جهت پشتیبانی از جهش تولید برداریم.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: