کد خبر: ۱۹۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - 13 September 2021
بیمه دی؛تخصصی ترین شرکت در حوزه درمان کلید زد
شرکت بیمه دی که به تازگی موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه کنفرانس ملی تحول دیجیتال شده است، کمپین «بیمه شخص واحد» را به عنوان یکی از بزرگترین کمپین‌های صنعت بیمه در حوزه درمان، راه اندازی کرده است.

شرکت بیمه دی که به تازگی موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه کنفرانس ملی تحول دیجیتال شده است، کمپین «بیمه شخص واحد» را به عنوان یکی از بزرگترین کمپین‌های صنعت بیمه در حوزه درمان، راه اندازی کرده است.

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه درمان یکی از موضوعات مهم در دنیای امروز برای شهروندان است که متاسفانه دسترسی همان به ان مقدور نبوده و بعضا سخت به دست می آید؛ چرا که به عنوان مثال کسی که دارای شغل اداری یا کارمندی نباشد بسیار مشکل خواهد بود چرا که هزینه های ان بعضا سرسام آور بوده و برای همه مقدور نیست.

در ماه های اخیر که همه گیری کرونا در دنیا ، مصائبی را برای همه در پی داشته است مساله درمان و بیمه نامه درمان بسیار مورد توجه همه مردم در سراسر دنیا قرار گرفته است اما هزینه بالای این بیمه نامه سد راه استفاده همه از این بیمه نامه شده است.
با همین رویکرد بیمه دی توانسته این افراد را شناسایی کرده و برای آنها نیز شرایطی را مهیا کند تا بتوانند در خصوص بیمه درمان تدبیری برای خود و خانواده خود بیندیشند.

در واقع جامعه هدف این کمپین افرادی هستند که دارای مشغل ازاد یا نواورانه مانند استارتاپ و غیره هستند و می خواهند روی پای خود بایستند.

این بیمه نامه جبران هزینه درمان فردی بدون بیمه پایه را مقدور می کند.

در حقیقت هدف اصلی کمپین شخص واحد، حمایت از افرادی است که به دلیل عضو نبودن در سازمان یا شرکت‌های بیش از ۵۰ نفر، امکان دریافت بیمه درمان تکمیلی را ندارند. به همین خاطر افراد مشغول در کسب‌ وکارهای آزاد، استارتاپ‌ها، فریلنسرها، مشاغل خانگی، دانشجویان، بازاریان، مغازه‌داران، خویش‌فرمایان، زنان خانه دار و موارد مشابه از بارزترین مخاطبان این طرح به شمار می‌روند.

بیمه دی یکی از تخصصی ترین شرکت بیمه گری درحوزه درمان بوده و در سالهای اخیر بیشترین فعالیت را د صنعت بیمه ایران در این رشته داشته است تا جایی که در پایان سال 99 بیش از 85 درصد از پرتفوی شرکت را بیمه درمان تشکیل داده است.

بر همین اساس و با توجه به افزایش هزینه های درمانی و عدم دسترسی برخی از هموطنان به بیمه های پایه، شرکت بیمه دی با در نظر گرفتن نیازهای جامعه اقدام به طراحی این محصول کرده است که مزیت های قابل توجهی نسبت به بیمه های درمان تکمیلی را شامل می شود. این خدمت در سه طرح «سه ستاره» برای پوشش هزینه‌های درمانی ضروری، «چهار ستاره» برای پوشش هزینه‌های درمانی پرتکرار و «پنج ستاره» برای پوشش جامع، برای تمامی هموطنان قابل ارائه است.

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه دی این بیمه نامه برای همه اقشار جامعه بوده و به گونه ای طراحی شده است که همه شهروندان از هر طیفی توانایی استتفاده از آن را داشته باشند.

علاوه بر این که همه شهروندان می توانند استفاده کنند همچنین این بیمه نامه پوشش‌های مختلفی را در نظر گرفته و از همه مهمتر اینکه سرعت پرداخت خسارت در این بیمه نامه بسیار بالا بوده و با دیگر بیمه نامه ها متفاوت ارزیابی می شود.

بیمه دی برای دریافت مشاوره بیمه ای و خرید این بیمه نامه و سایر بیمه نامه های شرکت بیمه دی به سایت شرکت بیمه دی نشانی سایت https://www.dayins.com/ را در اختیار عموم قرار داده و علاوه بر این شماره 1371 (بدون کد شهری) را نیز در این خصوص در نشر گرفته است.

از دیگر رخدادهایی که بیمه دی در این ماه ان را تجربه کرده و یکی از موفقیت بزرگ برای این شرکت تلقی می شود، اینکه بیمه دی در پنجمین دوره ارزیابی تحول دیجیتال، شانزدهم شهریورماه 1400 به اهتمام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، به عنوان شرکتی فعالیت در عرصه دیجیتال و شرکتی آینده‌نگر توصیف شده و از میان 9 شرکت بیمه‌ای حاضر، ضمن اهداء تقدیرنامه نوآوری دیجیتال به خاطر ارائه‌ی «چت بای هوشمند بیمه‌ای»، این شرکت شایسته دریافت «تندیس برنزین زبدگی دیجیتال» دانسته و آن را به آقای علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال بیمه دی اعطا شده است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: