کد خبر: ۱۹۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۰ تير ۱۴۰۰ - 01 July 2021
لاله کریمی با اشاره به اینکه این شرکت در سال 1397 موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO9001:2015 در سیستم مدیریت کیفیت شده بود، خاطرنشان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت، می‌تواند از طریق بهبود کیفیت خدمات و فراهم کردن خدمات مطابق الزامات مشتری و قانونی، بسترهای افزایش رضایت مشتری که یکی از اهداف کلان شرکت است را ایجاد کند.

شرکت بیمه کوثر برای چهارمین سال متوالی، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 را دریافت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر، پذیرش سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم ضروری و راهبردی است.


لاله کریمی با اشاره به اینکه این شرکت در سال 1397 موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO9001:2015 در سیستم مدیریت کیفیت شده بود، خاطرنشان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت، می‌تواند از طریق بهبود کیفیت خدمات و فراهم کردن خدمات مطابق الزامات مشتری و قانونی، بسترهای افزایش رضایت مشتری که یکی از اهداف کلان شرکت است را ایجاد کند.


وی افزود: انجام ممیزی مستقل توسط شرکت‌های گواهی‌دهنده بین‌المللی، علاوه بر آگاه کردن مدیران ارشد آن از نقاط قوت و ضعف سیستمی و عملیاتی و امکان بهبود عملکرد کلی شرکت، موجب افزایش اعتماد مشتریان و سایر ذی‌نفعان می‌شود.


معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر گفت: ضمن تشکر از همه همکاران شرکت در انجام بدون نقص فرایند ممیزی، امیدوارم با اهتمام بیشتر تمامی واحدها و در دستور کار قرار دادن توصیه‌های بهبود گزارش ممیزی، در سال آتی شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در سیستم مدیریت کیفیت باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: