کد خبر: ۱۹۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 23 June 2021
فرافکنی و تشویش اذهان عمومی، نمی تواند خللی در روند فعالیت های بیمه سرمد ایجاد کند.

فرافکنی و تشویش اذهان عمومی، نمی تواند خللی در روند فعالیت های بیمه سرمد ایجاد کند.

 نظر به اظهارات فرافکنانه و فرار رو به جلوی مدیرعامل سابق شرکت بیمه سرمد، موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد:

1- عزل آقای تاجگردون به دلايلي همچون؛ تخلفات مالی، اداری و عملکردی بوده است و تاکنون به جهت حفظ آبروي ايشان و منافع سهامداران و مشتريان گرامي از انتشار جزئيات آن خودداري گرديد.

2- متأسفانه ایشان با سواستفاده از جایگاه حرفه ای بیمه سرمد، این شرکت را به پایگاه سیاسی در راستای اهداف انتخاباتی تبدیل کرده بود .

3- همچنين در پی ادعای آقاي تاجگردون مبنی بر تخلفات گسترده در شرکت بیمه سرمد، طی هفته های گذشته با استقرار نماينده نهادهای نظارتی از جمله بیمه مرکزی و بانک صادرات، تا اين لحظه خدشه ای به عملکرد شرکت وارد نشده و تعامل و همکاری با این نهادها براي شفاف سازي، برگ زرینی بر افتخارات بیمه سرمد است .

4- مديرعامل سابق بيمه سرمد طي مکاتبات ديگر، نه تنها تاکنون درخصوص بازپرداخت حقوق های دریافتی به شرکت بیمه سرمد اقدامی انجام نداده است، بلکه با ارسال درخواست کتبی به واحد منابع انسانی واریز حقوق خرداد 1400 را نيز مطالبه دارند .

5- علاوه بر مطالب فوق،​ متأسفانه ایشان در اتهام زنی، پا را از بیمه سرمد فراتر گذاشته و بیمه مرکزی جمهوري اسلامي ايران را به عنوان نهاد ناظر در تائيد صورت هاي مالي شرکت متهم به تبانی کرده است که این موضوع خارج از ساحت پاک و تلاش شبانه روزی همکاران بیمه مرکزی است.

در پایان گفتنيست؛ مجموعه مدیران، کارکنان و کارشناسان بیمه سرمد از بهترین و کارآمدترین افراد صنعت بیمه کشور هستند و اینگونه سنگ اندازی ها، سرعت بیمه سرمد را در ارائه خدمات و حرکت رو به جلو کاهش نخواهد داد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: