کد خبر: ۱۹۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - 02 June 2021
مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین در جمع نمایندگان برتر شبکه فروش؛
حیدری، بیمه های زندگی را محصول استراتژیک این شرکت دانست و افزود: ترکیب پرتفوی بیمه کارآفرین با استانداردهای روز دنیا همخوانی دارد و بیش از ۵۰ درصد پرتفوی این شرکت در بیمه های زندگی است.

محمد حیدری در مراسم اختتامیه جشنواره بیمه عمر و سرمایه گذاری سال 99 بیمه کارآفرین ضمن خوشآمدگویی و تقدیر از عملکرد درخشان شبکه فروش گفت : نمایندگان در سال گذشته خوش درخشیدند و اثبات کردند بیمه کارآفرین از چه سرمایه های ارزشمندی برخوردار است.

به گزارش بانکداری ایرانی؛   مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، بیمه های زندگی را محصول استراتژیک این شرکت دانست و افزود: ترکیب پرتفوی شرکت بیمه کارآفرین با استانداردهای روز دنیا همخوانی دارد و بیش از ۵۰ درصد پرتفوی این شرکت در بیمه های زندگی است.

حیدری در تشریح گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال 99 اظهار داشت :حق بیمه وصولی بیمه های عمر اندوخته دار در سال ۹۸ با رشد ۱۷ درصدی نسبت به سال قبل از آن نزدیک به 650 میلیارد تومان بود و این پرتفوی ، در سال 99 نسبت به سال قبل از آن با رشد ۳۱ درصدی، حق بیمهای معادل 830 میلیارد تومان را تولید کرد و همچنین بیمه های اموال شامل بیمه های مهندسی ، انرژی و آتش سوزی در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن 14 درصد رشد داشته است این رشد در سال 99 به 41 رسیده است که نشان می دهد شرکت در عین افزایش پرتفوی، در رویکرد توجه ویژه به ترکیب و توازون مدیریت ریسک در پذیرش و صدور بیمه نامه ها موفق عمل کرده است.


او با تأکید بر اینکه ضریب خسارت بیمه کارآفرین نسبت به میانگین صنعت بیمه پایین تر است،گفت: ضریب خسارت شرکت در سال 99 ، 40 درصد ثبت شده است و میانگین ضریب خسارت شرکت های بیمه 53 درصد است همچنین ضریب خسارت بیمه های زندگی در صنعت 49 درصد است در حالی که ضریب خسارت برای شرکت بیمه کارآفرین در سال 98، 37 درصد ثبت شده است و با میانگین صنعت بیمه فاصله دارد که نشان می دهد شرکت توانسته مدیریت بهتری بر خسارت های احتمالی انجام دهد و بنابراین ریسک شرکت کاهش داشته است.

حیدری خاطر نشان کرد: شرکت بیمه کارآفرین با استراتژی کسب سود در سال گذشته به سود ۲۵۰ میلیارد تومانی رسیده است و همزمان سود مشارکت در منافع 31 درصدی برای بیمه گذاران عمر در نظر گرفت . نتیجه عملکرد موفق شرکت در اصلاح ترکیب پرتفوی در بخش بیمه های زندگی و غیر زندگی، جلب اعتماد بیمه گذاران و تلاش شبکه فروش است.


مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین معتقد است بیمه هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است و مردم باید از مزایای این نوع سرمایه گذاری با تشریح نمونه ای عینی آگاه شوند. به عنوان مثال همین امروز در هیات عامل دو خسارت تایید شد که یک مورد خسارت 500 میلیون تومان عمر که بیمه گذار جزء نمایندگان شرکت است برای انجام آنژیوپلاستی قلب پرداخت می شود و مورد دیگرخسارت یک میلیارد تومان برای بیمار سکته قلبی است .


حیدری با تاکید بر اینکه بیمه کارآفرین در هر شرایط پاسخگو بیمه گذاران است، ادامه داد: یکی از مهمترین دلایل اعتماد مردم به بیمه کارآفرین در بین سایر شرکت ها ناشی از عملکرد درخشان این شرکت در پرداخت سریع و به موقع خسارت به بیمه گذاران است.

او ادامه داد : واقعیت این است که اصول بازاریابی و مشتری مداری در بیمه تنها به معنای احترام گذاشتن به بیمه گذار نیست بلکه باید در ارائه خدمات مشهود باشد بدین معنی که در کمترین زمان ممکن به نیاز مشتریان در عملیات صدور بیمه نامه و موارد بروز خسارت پاسخ داده شود و رضایت بیمه گذاران با پوشش کامل خطرهای احتمالی و جبران واقعی و سریع خسارت ها جلب شود.


مدیرعامل بیمه کارآفرین با اشاره براین موضوع که هر شرکتی در حوزه دیجیتال وارد نشود آینده را از دست خواهد داد ، گفت: یکی از برنامه های جدی در بیمه کارآفرین که از سال گذشته آغاز شده است ، موضوع دیجیتالی شدن است. ورود به حوزه دیجیتال به عنوان یک ضرورت، سبب تغییرات جدی در کیفیت خدمات، تنوع در خدمات، تسهیل، تسریع، شخصی سازی محصولات و خدمات، کاهش هزینه ها، تنوع در فعالیتهای منطبق با نیاز بیمه گذاران می گردد و در نهایت محملی برای ورود به یک کسب و کار جدید در صنعت بیمه تلقی می  شود.

حیدری در خطاب به نمایندگان این شرکت گفت: برای ماندن در دنیای رقابت علاوه بر مشتری مداری باید صبور و پشتکار داشته باشید و با خدمات رسانی مناسب به مشتریان، این احساس را در بیمه گذار ایجاد کنید که از بدو شروع ارتباط تا انتهای این رابطه تحت حمایت کامل شرکت هستند و همچنین بیمه گذار به بیمه نامه به یک عنوان سرمایه نگاه کند و در طول این چرخه رضایت خاطر داشته باشد.

او درپایان خاطرنشان کرد: نیروی انسانی با ارزش ترین سرمایه شرکت است و باید محصول به گونه ای تولید شود و به طور دائم آن را پالایش و کاستی های آن برطرف شود که هر زمان شبکه عرضه با مانعی برخورد کرد، بتوان روان سازی انجام شود و مانع برطرف شود.بیمه کار آفرین در این زمینه به خوبی عملکرد کرده است. تمام این موارد جاده دوطرفه است بدین گونه که هم انتظارات شرکت و هم انتظارات شبکه فروش مهم است و همچنین انتظارات بیمه گذاران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: