کد خبر: ۱۹۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - 29 May 2021
دبیرخانه مرکزی بانک دی از طریق این سامانه مکاتبات ارسالی را دریافت می‌کند و برای اقدام به واحدهای مربوطه، ارجاع می‌دهد.

با راه‌اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی برای بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان، مشتریان بانک دی می‌توانند از طریق این سامانه با بانک دی مکاتبه کنند.

در راستای کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در هزینه‌های پستی و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همه اشخاص حقیقی و حقوقی که به سامانه پیام دولت دسترسی ندارند و خواستار مکاتبه با بانک دی هستند، می‌توانند از این پس مکاتبات عادی خود را از طریق سامانه‌ مکاتبات الکترونیکی ثبت و ارسال کنند.

دبیرخانه مرکزی بانک دی از طریق این سامانه مکاتبات ارسالی را دریافت می‌کند و برای اقدام به واحدهای مربوطه، ارجاع می‌دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: