کد خبر: ۱۹۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 11 May 2021
کارشناس مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی با بیان اینکه این مرکز به زودی تحولات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد گفت: در آستانه سالگرد تاسیس شرکت، مرکز ارتباط بیمه رازی علاوه بر توسعه فعالیت ها، در نحوه خدمت رسانی نیز متحول خواهد شد .

کارشناس مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی با بیان اینکه این مرکز به زودی تحولات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد گفت: در آستانه سالگرد تاسیس شرکت، مرکز ارتباط بیمه رازی علاوه بر توسعه فعالیت ها، در نحوه خدمت رسانی نیز متحول خواهد شد .

محمد سجاد دینی در سیزهمین شب از جشنواره ضیافت نور با تاکید بر اینکه مرکز ارتباط شرکت، شعبه ای مجازی برای خدمت رسانی به مخاطبان است، گفت: این مرکز از ساعت ۷ صبح الی ۲۳، هر روز پاسخگوی انبوهی از تماس های مشتریان، شبکه فروش و کارکنان شعب است.

وی با تاکید بر اینکه این مرکز نقش مهمی در ایجاد رضایت میان ذینفعان شرکت دارد، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که با سرعت و دقت، نیازهای مخاطبان را پاسخ دهیم و رضایت حداکثری آنها را جلب کنیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: