کد خبر: ۱۹۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - 11 April 2021
در تقارن میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام شعبه اشخاص مشهد با حضور مدیریت منطقه ۲ چهارمین سالگرد خود را گرامی داشت.

در تقارن میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام شعبه اشخاص مشهد با حضور مدیریت منطقه ۲ چهارمین سالگرد خود را گرامی داشت.

در این جلسه مرضیه محمدپور رئیس شعبه اشخاص مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: صدور به موقع بیمه و تأمین رضایت بیمه گذاران و نمایندگان در اولویت کار شعبه قرار دارد ، در شعبه اشخاص از اسفند ماه سال ۱۳۹۵ تاکنون تعداد ۳۴۰ هزار بیمه نامه عمر و تأمین آتیه صادر شده که ۱۰۵ هزار فقره بیمه نامه توسط شعبه و ۲۳۵ هزار فقره دیگر توسط واحدهای صدور زیرمجموعه صادر شده است.

شعبه اشخاص مشهد بیمه پاسارگاد چهار ساله شد

 

علی خلیل زاده مدیر منطقه ۲ نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه سالگرد شعبه اشخاص را تبریک گفته و از رئیس شعبه و همکارانشان تشکر کرد و در ادامه بیان داشت : بیمه پاسارگاد منطقه ۲ و در رأس آن مشهد به برکت حضرت رضا علیه السلام توفیق این را داشته رتبه ممتاز را حفظ نموده در سطح شرکت خوش بدرخشد و این مرهون تلاش و دلسوزی همکاران برای شرکت است.

شرکت بیمه ای که مقتدرانه ۶ میلیون بیمه عمر را با تمام فمن یعملش به خوبی مدیریت می‌کند و نه تنها برای کارکنان و نمایندگان خود بلکه برای صنعت بیمه امید و افتخار می آفریند.

مدیر منطقه ۲ افزود: درک شرایط و موفقیت بیمه پاسارگاد کار سختی نیست؛ رتبه بندی بیمه‌ها، سرمایه بیمه پاسارگاد، ثبات مدیریتی، بالاترین ارزش سهام، گستردگی شبکه فروش ، حضور شعب فعال، افتخارات کسب شده، همه بیان از عالی بودن موفقیت بیمه پاسارگاد است و این مسئولیت حفظ و نگهداری آن را برای ما بیشتر می‌کند.

 

شعبه اشخاص مشهد بیمه پاسارگاد چهار ساله شد

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: امیدوارم در سال ۱۴۰۰ بهتر و بیشتر از سال های قبل همه ما توفیق تحقق شعار هدف ما آرامش شماست را داشته باشیم، اگرچه در ظاهر این شعار منظور از شما “مشتریان” است ولیکن به نظر من در یک مجموعه بزرگ مثل بیمه پاسارگاد هر یک از افراد کاری عهده‌دار بوده و این کار می بایست طی فرآیندی به نفر بعدی منتقل شود.

این یک قانون است آرامش بیرونی پایدار ناشی از آرامش درونی است و آرامش درونی مستلزم آگاهی، مسئولیت‌پذیری، دقت توام با دلسوزی و عشق است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: